افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

از باخت ناراحتم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 337556
از باخت ناراحتم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، لایروبی اسکوچیچسرمربی تراکتورسازی پس از دیدار حساس مقابل پرسپولیس و از دست دادن برد تیمش در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. لایروبی اسکوچیچ وی در ابتدا درباره شرایط این دیدار و تساوی تیمش در لحظات پایانی گفت: البته بعد از این مسابقه که از تیمم دیدم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، لایروبی اسکوچیچسرمربی تراکتورسازی پس از دیدار حساس مقابل پرسپولیس و از دست دادن برد تیمش در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لایروبی اسکوچیچ وی در ابتدا درباره شرایط این دیدار و تساوی تیمش در لحظات پایانی گفت: البته بعد از این مسابقه که از تیمم دیدم نمی توانم بگویم از نتیجه راضی هستم اما چه چیزی باعث می شود افتخار این است که بازیکنانم همه چیز را در زمین گذاشتند. خیلی وقت بود که پرس تیمی اینجوری از بالا در فوتبال ایران ندیده بودم. این تازه شروع لیگ است و من هم از دست دادن این پیروزی ناراحتم. از هواداران بابت این حضور تشکر می کنم اما متاسفم که با خوشحالی خداحافظی نکردیم.

وی در خصوص باز شدن دروازه تراکتورسازی در دقایق پایانی گفت: گل آسانی زدیم و هواداران دیدند که این تیم قول تیم قدرتمندی در لیگ را می دهد و من هم از باخت این برد ناراحت هستم.

وی پس از بیان اینکه فوتبال خالی از حادثه نیست، تصریح کرد: فراموش نکنیم که مقابل پرسپولیس بازی می کنیم که تیم قدرتمندی است و کوچکترین اشتباهی ما را مجازات می کند. امروز بازیکنان سخت کار کردند، فشار آوردند و با ابتکار بازی را در دست گرفتند. یک لحظه اشتباه کردیم و تمرکز تیم از دست رفت. من به این تیم و بازیکنان افتخار می کنم.

سرمربی تراکتورسازی می پرسد آیا تیم نیاز به جذب مهاجم دارد؟ وی گفت: دروازه بان حریف توپ های زیادی را مهار کرد و عملکرد چشمگیری داشت. ما شوت های زیادی به سمت دروازه داشتیم و برای من ایجاد موقعیت هایی که نشان دهد فوتبال هجومی بازی می کنیم مهم است. به نظر من ایجاد موقعیت مهمتر از رسیدن به آن است. فوتبال اتفاق می افتد و امروز شانس با ما یار نبود. روی نیمکت مهاجمانی مثل مهدی عبدی را آماده کرده بودیم که فرصت بازی نداشت. اگر به آن هدف نمی رسیدیم این سوال مطرح نمی شد. من هم دوست داشتم با پیروزی زمین را ترک کنم. عملکرد تراکتور جایی برای انتقاد باقی نگذاشت و من پشت بازیکنانم می ایستم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=337556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.