افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

از آنجایی که پیشگیری بهتر از درمان ضد آفتاب است، باید ضد لک باشد. معرفی چند برند ضد آفتاب

  • کد خبر : 22395
از آنجایی که پیشگیری بهتر از درمان ضد آفتاب است، باید ضد لک باشد.  معرفی چند برند ضد آفتاب

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز محافظت از پوست بخش مهمی از روتین پوست است زیرا همیشه گفته می شود که پیشگیری بهتر از درمان است. یکی از محافظ های پوست در تابستان یا روزهای آفتابی تمام فصول، ضد آفتاب است. کرم ضد آفتاب یک محصول موضعی برای محافظت از پوست […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز محافظت از پوست بخش مهمی از روتین پوست است زیرا همیشه گفته می شود که پیشگیری بهتر از درمان است. یکی از محافظ های پوست در تابستان یا روزهای آفتابی تمام فصول، ضد آفتاب است. کرم ضد آفتاب یک محصول موضعی برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید است که مقداری از اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید را جذب یا منعکس می کند و به محافظت در برابر آفتاب سوختگی و از همه مهمتر جلوگیری از آفتاب سوختگی کمک می کند. سرطان پوست. ضد آفتاب ها به صورت لوسیون، اسپری ضد آفتاب، ژل، موس، پودر و سایر محصولات موضعی تولید و به بازار عرضه می شوند. حال اگر از شما پرسیده اند که چرا باید هر روز از ضد آفتاب استفاده کنیم، باید بگوییم زیرا کرم ضد آفتاب خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد، به جلوگیری از پیری پوست کمک می کند و از پوست شما در برابر اشعه های مضر فرابنفش محافظت می کند. پس فراموش نکنید که به همان اندازه که تمایلی به استفاده از کرم پودر یا سایر کرم های آرایشی ندارید، نباید استفاده از کرم ضد آفتاب را متوقف کنید.

با شروع تابستان، خوب است بدانید که چیزی به نام برنزه شدن ایمن وجود ندارد و همه برنزه کننده ها می توانند به پوست آسیب برسانند. استفاده از کرم ضد آفتاب به جلوگیری از این آسیب کمک می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چند ضدآفتاب قوی و ضد لک داشته باشیم.

ضد آفتاب ضد تیرگی لوسیون سرم الارو

بسیاری از افراد با لکه های روی صورت متولد می شوند، در برخی موارد این لکه ها می تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند جای زخم، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، سوختگی و … باشد. پس فراموش نکنید که هر بار که در معرض نور خورشید قرار می گیرید کمی بیشتر به آسیب سلولی پوست و ایجاد لکه روی آن کمک می کنید. اما برای جلوگیری از این اتفاق، استفاده از ضد آفتاب قوی و ضد لک مانند ضد لک ضد لک الارو ضروری است. جالب است بدانید که این کرم علاوه بر جلوگیری از ایجاد لک های جدید، به دلیل داشتن مواد موثره، به محو شدن و از بین بردن باقی مانده های رنگ و لکه های قدیمی روی پوست نیز کمک می کند.

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب ضد لک لافار; برای پوست های خشک و معمولی مناسب است.

ضدآفتاب ضد لک لافار یک ضد آفتاب بی نظیر برای پوست های خشک تا نسبتا معمولی است که قادر است محافظت کاملی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید داشته باشد. این ضد آفتاب ضد حساسیت و قرمزی است و از پوست شما در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کند. جالب است بدانید که این ضد آفتاب نیز مانند نمونه قبلی با خاصیت ضد لک خود باعث تغییر رنگ لک های قدیمی و درمان لک های جدید می شود; همچنین از ایجاد لک جلوگیری می کند و پوست را روشن و شفاف می کند.

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب بایودرما Spot Edge; ضد لک و ضد پیری

ضد آفتاب لکه ای محصولات بایودرما محصولی منحصر به فرد برای محافظت از پوست در برابر عوامل آسیب رسان و آسیب رسان نور خورشید است. جالب است بدانید که این ضد آفتاب محافظت عالی و کاملی در برابر اشعه های UVA و UVB دارد. فناوری محافظت زیستی سلولی در این ضد آفتاب از DNA سلولی محافظت می کند و سد دفاعی پوست را تقویت می کند. البته ویژگی اصلی این ضد آفتاب ضد لک بودن و ضد چروک بودن آن است. این محصول لک های ناشی از نور خورشید را کاهش داده و درمان می کند و پوست را شفاف و درخشان می کند. شاید برای شما عجیب باشد اما عملکرد ضد چروک آن باعث کاهش عمق خطوط پوستی و جلوگیری از ظاهر شدن مجدد آنها می شود.

ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب خوب

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.