افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

ازدواج تکان دهنده این زن با دو حیوان خانگی اش/عکس

  • کد خبر : 330455
ازدواج تکان دهنده این زن با دو حیوان خانگی اش/عکس

ماجرای عجیب زنی 48 ساله که با 2 گربه خانگی خود ازدواج کرده است که آنها را دوست دارد و لحظات خوشی را با آنها سپری می کند. به گزارش مورنینگ تایمز، مردم معمولاً حیوانات خانگی خود را دوست دارند، اما برخی از عشق های آنها توصیف متفاوتی دارد، مانند زنی که با 2 گربه […]







ماجرای عجیب زنی 48 ساله که با 2 گربه خانگی خود ازدواج کرده است که آنها را دوست دارد و لحظات خوشی را با آنها سپری می کند.



به گزارش مورنینگ تایمز، مردم معمولاً حیوانات خانگی خود را دوست دارند، اما برخی از عشق های آنها توصیف متفاوتی دارد، مانند زنی که با 2 گربه خانگی خود ازدواج کرده است. ازدواجی جنجالی که ماجرای آن را در ادامه این قسمت جذاب از سرگرمی نمناک خواهید خواند.

باربارا بوشنر، زنی که بیش از یک دهه است با دو گربه خود ازدواج کرده است. به گفته باربارا، این دو گربه، لوگوسی و اسپایدر که برادر یکدیگر هستند، عشق های زندگی او هستند. در سال 2000 از اسپایدر و لوگوسی مراقبت کرد، اما پس از مدتی به عشق عمیق خود به آنها پی برد و نیمه گمشده خود را در گربه های خانگی خود دید. گربه حیوان خانگی او ازدواج کرد.

باربارا گفت: “همه چیز آنلاین انجام شد، ما نه مهمانی گرفتیم، نه لباس عروسی پوشیدیم، نه چیزی! فقط کمی ماهی تن و در خانه جشن گرفتیم! او اکنون در جزیره ای در اسپانیا با دو شوهر گربه است. او. با گربه دیگری به نام کیتی زندگی می کند.

برنامه روزانه این خانم 48 ساله و گربه هایش به شرح زیر است، آنها معمولا ساعت 7 صبح از خواب بیدار می شوند و برای پیاده روی بیرون می رویم، پس از بازگشت از پیاده روی صبحگاهی آنها دوباره می خوابند و من می گیرم. مراقبت از کار من او طراحی داخلی انجام می دهد و می گوید که زندگی اش را با آنها دوست دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره رابطه اش با گربه ها گفت: رابطه من با این دو اصلا شبیه رابطه با زن انسان نیست، سر کار نمی روند، خودشان را تمیز نمی کنند و وقتی من برو به فروشگاه کمکی به من نمی کنند او همچنین در پاسخ به سوالی در مورد روابط جنسی خود گفت: حتی فکر کردن به آن نیز دردناک است.

عروسی

1 به نظر من این روابط تابوهای بزرگی هستند. من گربه هایم را خیلی دوست دارم، اما این عشق درست مثل عشق مادر به فرزندش است. وی همچنین افزود، هرکسی که گربه دارد می داند که چیزی به نام صاحب گربه بودن وجود ندارد، وقتی زندگی خود را با یک گربه تقسیم می کنید، در واقع این شما هستید که متعلق به آنها هستید و باید به آنها خدمت کنید.

اگر آن را دوست ندارید، پس حیوان خانگی که باید نگه دارید گربه نیست. من می دانم که بسیاری از مردم گربه خود را دوست دارند، اما هیچ یک از آنها تا آنجا پیش نمی روند که با آن ازدواج کنند. وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا گربه ها می دانند که شما ازدواج کرده اید، گفت: اصلا نه، فقط می دانند که من به آنها غذا می دهم و تمیزشان می کنم و دوست دارم. من زندگی عادی خود را می گذرانم، اگرچه ممکن است برای دوستان و خانواده ام عجیب به نظر برسم، اما هیچ ایرادی در این نوع زندگی نمی بینم.”

منبع: خبر فوری




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=330455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.