افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
4

ازدواجی وحشتناک با 95 سال اختلاف سنی

  • کد خبر : 169695
ازدواجی وحشتناک با 95 سال اختلاف سنی

به گزارش مانیبان، یک مرد 112 ساله سومالیایی با دختری 95 سال کوچکتر از خود ازدواج کرد. فرانس پرس اعلام کرد؛ این پیرمرد مدعی شد که می تواند بیش از هر جوان دیگری به این دختر محبت کند. احمد محمد دور که صد و دوازده ساله است با دختری هفده ساله به نام صفیو عبدی […]


به گزارش مانیبان، یک مرد 112 ساله سومالیایی با دختری 95 سال کوچکتر از خود ازدواج کرد.

فرانس پرس اعلام کرد؛ این پیرمرد مدعی شد که می تواند بیش از هر جوان دیگری به این دختر محبت کند.

احمد محمد دور که صد و دوازده ساله است با دختری هفده ساله به نام صفیو عبدی حسن ازدواج کرد. مراسم عروسی با حضور صدها مهمان در گوریل (شهر کوچکی در مرکز سومالی) برگزار شد.

این داماد گفت: وقتی از موضوع زندگی زناشویی صحبت می کنیم باید از عشق و احساسات صحبت کنیم نه از سن و زیبایی. و افزود: همسرم ده برابر من کوچکتر است اما همدیگر را دوست داریم.

احمد محمد دور در طول عمر طولانی خود پنج همسر دیگر داشت که چهار نفر از آنها فوت کردند و نود فرزند و نوه نیز دارد. وی در تماس تلفنی گفت با وجود مشکلات شنوایی تاریخ ازدواج قبلی ام را به خاطر ندارم اما باید حدود هفتاد و پنج سال پیش باشد.

محمد دور افزود: من از کودکی همسرم را دوست داشتم و وقتی پدرش و خانواده اش متوجه شدند این عشق دو طرفه است با او موافقت کردند.

احمد محمد دور در سال 1897 به دنیا آمد. رژیم غذایی و فعالیت بدنی زیاد او در دوران جوانی دلیل طول عمر اوست. او همچنین توضیح داد که این افکار فرزندان و نوه هایم هستند که این ازدواج را به من داده اند.

یکی از مهمانان این مراسم گفت: باورم نمی شد چیزی را که می دیدم، این پیرمرد و همسر جوانش کیک را در دهانشان می گذاشتند و این اولین بار بود که این صحنه را می دیدم و هدیه ای است از طرف خداوند. .


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.