افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

ازدواجی نیست، فرشته حسینی و نوید همیشه به یاد دارند؛ با جسورترین زوج سینما آشنا شوید

  • کد خبر : 23547
ازدواجی نیست، فرشته حسینی و نوید همیشه به یاد دارند؛  با جسورترین زوج سینما آشنا شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فرشته حسینی وی بازیگر ایرانی و افغانستانی متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران است. او بازیگری را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و زیر نظر بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام‌های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان مهارت‌های بازیگری را آموخت. او […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فرشته حسینی وی بازیگر ایرانی و افغانستانی متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران است. او بازیگری را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و زیر نظر بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام‌های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان مهارت‌های بازیگری را آموخت. او برای ایفای نقش در فیلم برو به کارگردانی نوید محمودی برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بین المللی فیلم مراکش شد. از دیگر افتخارات او می توان به اعطای دیپلم به بهترین بازیگر نقش مکمل زن چهلمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. فرشته حسینی متاهل و چند سالی است که با نوید محمدزاده بازیگر جوان کشورمان ازدواج کرده است. از آثار فرشته حسینی می توان به عناوینی چون سریال قورباغه، شکستن بیست استخوان همزمان، سونامی، هفت و نیم و یلدا اشاره کرد. فرشته حسینی و نوید محمدزاده نه تنها در دنیای سینما بلکه در دنیای مد و استایل نیز خوش درخشیده اند، چنان درخشیده اند که محبوب شده اند. این زوج هنرمند معمولا برای انتخاب لباس خود از سبک آوانگارد استفاده می کنند که سبکی خاص و به دور از کلیشه است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آوانگارد بودن یعنی شکستن کلیشه ها و ورود به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از تیپ های جسورانه فرشته حسینی آشنا شوید.

فرشته حسینی و سبک کریسمس

فرشته حسینی با شلوار نارنجی در مهمانی فیلم!

فرشته حسینی مانند همسرش یکی از بازیگران با استعداد و جسور سینمای ایران است که از پوشیدن و انتخاب لباس های رنگارنگ هراسی ندارد به همین دلیل در برخی از عکس های اینستاگرام خود مرزهای دنیای مد و لباس را جا به جا می کند. . و عناصری با یکدیگر ترکیب می شوند که گاهی اوقات حتی سبک ها و طراحان این سطح از ریسک را نمی پذیرند. با نگاهی اجمالی به تصاویر زیر متوجه می شوید که فرشته حسینی برای شرکت در مهمانی خانه سینما، شلوار دمپایی نارنجی را انتخاب کرده و آن را با کت کتان و کیف رسمی ست کرده است. شاید پوشیدن کیف و کفش رسمی با لباس کاغذی دست دوم برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما جالب است بدانید که فرشته این کار را با جسارت و جسارت خاصی انجام می دهد.

فرشته حسینی و سبک کریسمس

فرشته حسینی و سبک کریسمس

سبک آوانگارد فرشته حسینی و نوید در فجر; این زوج ماشین زمان دارند

اول از همه، بد نیست بدانید که هر چیزی که مرزهای عادی را جابجا کند و یک قدم فراتر از جایگاه خود برود، در فرهنگ لغت مد به عنوان آوانگارد شناخته می شود. امروزه، بسیاری از طراحان مد سعی می کنند برچسب مد را با نام، برند یا محصولات خود دریافت کنند. به نظر می رسد فردی که این پوشش را بر تن دارد از یک قرن بعد وارد ماشین زمان شده و به زمان ما بازگشته است! درست مثل فرشته حسینی و نوید محمدزاده در چهلمین جشنواره فیلم فجر. جالب است بدانید که این زوج هنرمند در این مراسم با پوشیدن مانتوهای بلندی که به انگشتان پا می رسید و همچنین پوشیدن چکمه و بستن کمربندهای مخصوص سبک آوانگارد خود را به نمایش گذاشتند و به همین دلیل مدت ها در مورد آن صحبت کردند. زمان. .

فرشته حسینی و سبک کریسمس

فرشته حسینی و سبک کریسمس

فرشته حسینی و اکسسوری های جذابش در مراسم افتتاحیه نمایش های محمد رحمانیان

زیبایی سبک آوانگارد در بی قانونی بودن آن است، هیچ قاعده و کلیشه ای در این سبک وجود ندارد. این به این معنی است که می توانید پارچه ها، برش ها، بافت ها و اکسسوری های مختلف را برای دستیابی به ظاهری آوانگارد ترکیب کنید. در مد آوانگارد، ممکن است لباس هایی را ببینید که دارای تزیینات بسیار اغراق آمیز و بیش از حد هستند. این قانون کلی که میزان تزیین لباس باید معقول باشد، کلیشه ای است که سبک آوانگارد را در هم می شکند. به همین دلیل استفاده از اکسسوری های خاص و متفاوت مانند کاری که فرشته حسینی در لباس زیر در انتخاب روسری مینی پلنگی انجام داده است در سبک آوانگارد رایج است.

فرشته حسینی و سبک کریسمس

کاربران شایانوز چه نکات دیگری در سبک فرشته حسینی قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.