افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

اروپا زیر میز زد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403094
اروپا زیر میز زد! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

خبرگزاری بیشتر، گروه سیاسی – نفیسه عبداللهی: زمان زیادی از تبلیغات انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان در مهلتی فشرده برگزار شد، نمی گذرد. در همان روزها، کاندیداهای انتخاباتی برنامه های خود را طبق معمول تشریح کردند، اما این بار با تفاوت. که از ابتدا «مسعود […]

خبرگزاری بیشتر، گروه سیاسی – نفیسه عبداللهی: زمان زیادی از تبلیغات انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان در مهلتی فشرده برگزار شد، نمی گذرد.

در همان روزها، کاندیداهای انتخاباتی برنامه های خود را طبق معمول تشریح کردند، اما این بار با تفاوت. که از ابتدا «مسعود مزیکیان» با رایزنی جمعی از دیپلمات‌های دارای بینش سیاسی مشخص، پیام قابل توجه و «نبض» مثبتی را به کشورهای اروپایی ابلاغ کرد و از طریق این اقدامات، بر این بود که با روی. آنها کارآمد هستند دولتی با گرایش به گرایش های حزبی موسوم به اصلاح طلب فرصت های بسیاری را در اختیار خواهد داشت. به نظر می رسید فضایی ایجاد شده بود که صداقت اروپایی ها بار دیگر محک زده می شد.

اما بلافاصله پس از ایجاد دولت موسوم به «وفاق»، هیچ یک از کشورهای اروپایی به رئیس جمهور منتخب کشورمان تبریک نگفتند و حتی در مراسم تحلیف شرکت نکردند. فراتر از آن، به «مهمان عزیز» ملت ایران، شهید «اسماعیل» به رژیم وحشی صهیونیستی چراغ سبز نشان دادند. هانیه«قتل در خاک جمهوری اسلامی ایران.

در داخل اما عده ای بدون توجه به اتفاقات صحنه بین الملل و اقدامات جمهوری اسلامی ایران و اقدامات محور مقاومت که در آستانه محور موقت قرار دارند، همچنان منتظر ارتباط با اروپا بودند. رژیم صهیونیستی.

با این حال، اروپا علاوه بر حمایت های بی دریغ خود از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین، تحریم های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرد.

اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه افراد و موسسات ایرانی، سه شرکت هواپیمایی ایران ایر، ماهان و سها به لیست تحریم ها اضافه شد.

دولت چه باید بکند؟ پاسخ به این سوال در مصاحبه اخیر سید حسن خمینی، مدیر مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) نهفته است. جایی که نوشته بود «دستکش مخملی، بازوهای چدنی». اکنون اگر دولت فعلی بخواهد غرب و اروپا را پای میز مذاکره بکشاند، باید بازوهای آهنین داشته باشد.; سلاح هایی که در توسعه عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران و مولفه های قدرت نظامی و نفوذ فرهنگی اهمیت پیدا می کنند و این موجودات را نمی توان به سادگی با خندیدن و التماس رام کرد.

به نظر می رسد پس از ناکامی های پی در پی غرب در عرصه بین المللی; در دعوا چیست؟ اوکراین و چه در مورد حماسه «طوفان الاقصی»، پس از آن دستاورد در کشور ما پول سوزی می کنند و این روند ایجاب می کند که مسئولان کشورمان برای هر شرایطی آمادگی بیشتری داشته باشند و از خوش بینی بیش از حد نسبت به کشورهایی که عملاً به حقوق بشر اعتقاد ندارند و سرسپرده شبکه جهانی صهیونیستی هستند، بپرهیزند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.