افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

اروپایی ها برای پرداخت هزینه مسکن، مصرف غذا را کاهش دادند

  • کد خبر : 411446
اروپایی ها برای پرداخت هزینه مسکن، مصرف غذا را کاهش دادند

به گزارش بازار به نقل از یورونیوز، گزارش «روندهای جدید مسکن 2024» که توسط آژانس املاک و مستغلات RE/MAX «ریمکس اروپا» تهیه شده، نشان می دهد که از هر 10 اروپایی بیش از یک نفر مجبور به کاهش مصرف مواد غذایی و مایحتاج اولیه روزانه است. . هزینه های مسکن خود را در سال گذشته […]

به گزارش بازار به نقل از یورونیوز، گزارش «روندهای جدید مسکن 2024» که توسط آژانس املاک و مستغلات RE/MAX «ریمکس اروپا» تهیه شده، نشان می دهد که از هر 10 اروپایی بیش از یک نفر مجبور به کاهش مصرف مواد غذایی و مایحتاج اولیه روزانه است. . هزینه های مسکن خود را در سال گذشته پرداخت کنید.

بر اساس این تحقیق و نظرسنجی از هزاران مصرف کننده در اروپا، هزینه های مسکن در 12 ماه گذشته به طور متوسط ​​54 درصد افزایش یافته است و بیش از یک سوم اروپایی ها (37 درصد) گفته اند که اگرچه با این مشکل کنار آمده اند. ، توانستند هزینه های مسکن را بپردازند اما پول کمی برایشان باقی مانده بود.

نزدیک به یک پنجم (19٪) از این مصرف کنندگان نیز گفتند که در تامین مخارج خود با مشکل مواجه هستند.

به طور متوسط، خانوارهای اروپایی 38 درصد از درآمد خود را صرف پوشش اجاره یا پرداخت وام مسکن و قبوض آب و برق می کنند که بیشترین درصد در اسلوونی (43 درصد) و پرتغال (42 درصد) ثبت شده است. با این حال، برای مثال، افرادی که در سوئیس زندگی می کنند، بار کمتری (30٪) گزارش کردند.

80 درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند گفتند که برای تامین هزینه های فزاینده مسکن شروع به کاهش هزینه های خود کرده اند.

حدود 41 درصد از پاسخ دهندگان تصمیم گرفتند فعالیت های اجتماعی خود را کاهش دهند، در حالی که 40 درصد هزینه های خود را برای تعطیلات و کالاهای لوکس کاهش دادند.

از میان افرادی که به این نظرسنجی پاسخ دادند، حدود 16 درصد گفتند که مصرف غذای خود را کاهش داده اند که بالاترین نسبت در اتریش و فنلاند (26 درصد) گزارش شده است.

در همین حال، 15 درصد از اروپایی ها گزارش دادند که مجبورند برای تأمین مالی خانه خود به نوعی وام متوسل شوند. این روند در ترکیه (32%)، بلغارستان (22%) و رومانی (20%) بیشتر مشهود است.

حدود یک سوم افرادی که از وام استفاده می کنند هزینه های مسکن خود را با کارت های اعتباری پوشش می دهند و اندکی کمتر یعنی ۲۷ درصد برای تهیه وجوه لازم به خانواده و دوستان مراجعه می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.