افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

اروپا، نه سرمربی جدید استقلال از آفریقا!

  • کد خبر : 394908
اروپا، نه سرمربی جدید استقلال از آفریقا!

به گزارش رکنا، استقلال او جمعه شب در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود و اگرچه گفته می شد در تعطیلات فیفا طرح انتخاب سرمربی جدید استقلال نهایی می شود اما فعلا خبری از انتخاب رسمی نیست. جانشین جواد نکونام و طبق آخرین اخبار، اگر اتفاق خاصی بیفتد، […]

به گزارش رکنا، استقلال او جمعه شب در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود و اگرچه گفته می شد در تعطیلات فیفا طرح انتخاب سرمربی جدید استقلال نهایی می شود اما فعلا خبری از انتخاب رسمی نیست. جانشین جواد نکونام و طبق آخرین اخبار، اگر اتفاق خاصی بیفتد، اگر نشد دومین مسابقه متوالی خواهد بود. سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت روی نیمکت با لباس آبی در پایتخت ظاهر می شود و استقلالی ها را در نبرد مقابل ذوب آهن هدایت می کند.

البته سران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا با گزینه مناسبی برای قبول هدایت تیمشان به توافق برسند اما فعلا خبری از توافق نیست. در روزهای اخیر نام چند گزینه مطرح شده و گفته می شد تا پایان جمعه گذشته (30 مهر) کاپیتان جدید آبی ها مشخص می شود اما علیرغم رایزنی های انجام شده، قول مدیران باشگاه استقلال انجام شد. محقق نشد و هواداران آبی همچنان منتظر معرفی هستند. جانشینان رسمی جواد نکونام هستند.

ناکامی در جذب گزینه های اروپایی

آندره آ استراماچونی، ریکاردو سا پینتو، خولیو ولاسکوئز، فیلیپ مونتانیه، پاکو خمس، لارنسیو رگکامف و البته پل لوگوئن از جمله مربیان مطرحی بودند که نامشان در دو هفته گذشته روی نیمکت استقلال مطرح شد و حتی مذاکرات با لوگوئن به پایان رسید. مراحل پایانی گفته می شد این مربی برجسته فرانسوی قرار است سکان هدایت آبی ها را بر عهده بگیرد. اما شرایط حاکم بر منطقه بر روند مذاکرات آبی پوشان با گزینه های خود تأثیر گذاشت و به همین دلیل لوگوئن به درخواست استقلالی ها پاسخ منفی داد.

آبی ها به سراغ گزینه های آفریقایی رفتند!

در دو هفته گذشته لس‌بلوس بر روی جذب مربی خارجی تمرکز کرده بود و در حال انجام رایزنی‌هایی در این راستا بود، اما با وجود این، نظارت‌های بیشتر نشان می‌دهد که باشگاه‌ها اکثریت مربیان اروپایی را دارای رزومه می‌دانند، با در نظر گرفتن شرایط منطقه و تماس های سفارتخانه ها تمایلی برای حضور روی نیمکت استقلال نشان نداده اند. همین موضوع باعث شده تا مدیریت باشگاه استقلال تغییر مسیر دهد و به دنبال سرمربی موفق و کارکشته قاره آفریقا باشد.

با قهرمانی در جام باشگاه های آفریقا، گاریدو و سرمربی بعدی استقلال چه اشتراکاتی دارند؟

استقلالی ها در 48 ساعت گذشته با سرمربی آفریقایی وارد مذاکره شده اند که نامش فاش نشده است. گزینه ای که آبی پوشان در نظر دارند سابقه حضور روی نیمکت تیم آفریقای جنوبی را دارد و جو فوتبال آسیا را نیز می شناسد. چرا که در تیم هایی مانند الاهلی، ابها عربستان و الوحده امارات مربیگری کرده است. در تاریخچه گزینه مورد نظر “بلوز” می توانید قهرمانی جام باشگاه های آفریقا با الاهلی مصر را مشاهده کنید، چیزی شبیه به این موفقیت با تیم مصری تحت هدایت خوان کارلوس گاریدو، سرمربی فعلی. از پرسپولیس آبی پوشان مذاکرات مثبتی با گزینه آفریقایی مورد نظر خود که تجربه حضور در مسابقات فوتبال باشگاهی عربستان را نیز دارد انجام داده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالا روز سه شنبه سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت و گزینه منتخب رسما معرفی خواهد شد. استقلالی ها در پایان هفته به تهران سفر خواهند کرد.

منبع: Football 360

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.