افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ارسال سلام صمیمانه مادورو به مقامات ایرانی

  • کد خبر : 367816
ارسال سلام صمیمانه مادورو به مقامات ایرانی

به گزارش مانیبان، رامون بلاسکوز وزیر حمل و نقل ونزوئلا و رئیس ونزوئلا کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا که برای دیدار و رایزنی با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده بودند، دیدار و گفتگو کردند. ظهر امروز چهارشنبه با عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان. در این دیدار، رامون بلاسکوز سلام‌های صمیمانه نیکلاس […]


به گزارش مانیبان، رامون بلاسکوز وزیر حمل و نقل ونزوئلا و رئیس ونزوئلا کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا که برای دیدار و رایزنی با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده بودند، دیدار و گفتگو کردند. ظهر امروز چهارشنبه با عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان.

در این دیدار، رامون بلاسکوز سلام‌های صمیمانه نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا را به مقامات ارشد کشورمان ابلاغ کرد و سلام و تبریک صمیمانه ایوان خیل وزیر امور خارجه کشورش را به عراقچی ابلاغ کرد. برای دکتر و دولت جدید و وزیر امور خارجه کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

وزیر حمل و نقل ونزوئلا با اشاره به تاکید ویژه رئیس جمهور کشورش بر ادامه پیشبرد جدی روند تعمیق روابط دو کشور در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه های اقتصادی و انرژی، نسبت به روند رو به رشد این کشور ابراز اطمینان کرد. روابط در دولت های جدید دو کشور می تواند ادامه یابد.

عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تبریک انتخاب مجدد نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، تاکید کرد: ما به روابط با ونزوئلا اهمیت زیادی می دهیم و در دولت دکتر مزیکیان، علاقه مند به گسترش همه جانبه روابط تهران و کاراکاس مانند گذشته هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد که سفر وزیر حمل و نقل ونزوئلا به تهران و دیدارهای وی با مقامات ایرانی موفقیت آمیز و مثمر ثمر بوده و گام های مناسبی برای برگزاری جشن دور جدید برجام باشد. توافقنامه اقتصادی مشترک کمیسیون ایران و ونزوئلا و نظارت بر اجرای توافقات دو کشور در زمینه های مختلف حذف می شود.

رئیس دیپلماسی کشورمان در پاسخ به خواست همتای ونزوئلای خود ابراز امیدواری کرد در دیدار وزرای خارجه دو کشور در خارج از آمریکا، روند بهبود روابط دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد. مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.