افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

ارسال ایمن گاز به منازل قم آمار تصادفات این بخش را به صفر رساند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 300644
ارسال ایمن گاز به منازل قم آمار تصادفات این بخش را به صفر رساند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در دیدار با مدیران شرکت گاز استان قم با اشاره به برخی خدمات دولت سیزدهم اظهار داشت: یکی از برکات دولت این بود که گفتمان انقلاب اسلامی از زبان شهید رئیسی و با اینکه رئیس دولت بود برآمد. با این حال، او هرگز جاه طلبی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در دیدار با مدیران شرکت گاز استان قم با اشاره به برخی خدمات دولت سیزدهم اظهار داشت: یکی از برکات دولت این بود که گفتمان انقلاب اسلامی از زبان شهید رئیسی و با اینکه رئیس دولت بود برآمد. با این حال، او هرگز جاه طلبی خود را فراموش نکرد.

وی با بیان اینکه سفر شهید رئیسی به قم بدون تشریفات انجام شد، تصریح کرد: محل سکونت ایشان در زمان حضور ایشان در قم یک حجره ساده بود و در آن اتاق تصمیماتی برای استان گرفته شد.

روانبخش در ادامه سخنان خود به خدمات دولت شهید رئیسی در حوزه نفت و گاز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این زمان خدمات بسیار خوبی ارائه شد و این دولت ثابت کرد که عدم فروش نفت به دلیل تحریم ها چیزی بیش از یک ادعا

وی همچنین به فعالیت های شرکت گاز استان قم اشاره و بیان کرد: شرکت گاز قم از ابتدای تاسیس تاکنون دارای کارکنان جهادی و انقلابی بوده و در بین مردم زبانزد بوده است.

روانبخش با اشاره به طول خطوط گاز در استان قم گفت: گازرسانی ایمن به منازل توسط شرکت گاز استان قم باعث شده حوادث ناشی از گاز طبیعی در استان تقریباً صفر باشد که برای ما ارزشمند است.

وی با بیان اینکه توسعه گاز استان نیز ارزشمند است، گفت: اگر توسعه جدید استان را در نظر نگیریم، گازرسانی در استان قم 100 درصد خواهد بود. البته باید در نظر داشت که این کار باید همراه با پیوست فرهنگی انجام شود که باعث کاهش مصرف انرژی شود.

روانبخش ترویج فرهنگ استفاده از بخاری های کم مصرف را یکی از راهکارهای کاهش مصرف گاز طبیعی برشمرد و افزود: علاوه بر فرهنگ سازی باید مردم را از بخاری های کم مصرف دور انداخته و با استاندارد جایگزین کرد.

خوشلوحاجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان قم اظهار داشت: قم یکی از استان هایی است که در منطقه گازرسانی سبز قرار دارد. و اکنون تمامی مناطق شهری و شهرک های مشمول قانون دارای گاز هستند، از نعمت استفاده از گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه طول خطوط لوله گاز استان بیش از 4500 کیلومتر است، تصریح کرد: یکی از وظایف شرکت گاز تعمیر و نگهداری این خطوط لوله گاز است و پرسنل معاینه فنی به طور مرتب و مستمر نظارت را انجام می دهند. و حل مشکلات مشکلاتی که از این موضوع به وجود آمده خطوط هستند.

خوش لوحه در بخشی از بیانیه خود به عملیات تعویض شیرها در مخازن توزیع و خطوط فرسوده گاز در استان اشاره کرد و سپس خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر شرکت گاز با اولویت بندی و انجام اقدامات لازم و همچنین اطلاع رسانی از طریق رسانه ها این عملیات را انجام می دهند.

وی افزود: برای رفاه حال همشهریان عزیز این عملیات معمولاً در فصل گرما و صبح و یا ابتدای روز و همچنین با تمام ظرفیت انجام می شود.

خوشلوحجه همچنین رضایت مردم از عملکرد شرکت گاز را برجسته کرد و گفت: داده های مرکز نظرسنجی جهاد دانشگاهی ایسپا نشان می دهد که 83 درصد شهروندان از عملکرد شرکت گاز در استان قم رضایت دارند و تلاش ما افزایش است این شماره.

وی همچنین فعالیت های فرهنگی شرکت گاز استان قم را یکی از وظایف این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی برشمرد و در این خصوص توضیح داد: اجرای «کمپین همگانی سازی صرفه جویی در مصرف انرژی» در بیش از 100 مدرسه و مدرسه توزیع اقلام تبلیغاتی از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

خوش‌لوحه با بیان اینکه پیشرفت‌های عظیمی در صنعت نفت و گاز کشور حاصل شده است، گفت: تشکیل جنبش پیشرفت در صنعت نفت و گاز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی است. یکی از اقدامات انجام شده در راستای جهاد، امید آفرینی و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های جدید است.

وی در پایان با اشاره به شعار رهبر معظم انقلاب برای سال جدید گفت: شرکت گاز در این راستا به دنبال آن است که مساعدترین شرایط را برای گازرسانی به واحدهای تولیدی و شرکت های داخلی بر اساس قوانین موجود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.