افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

ارز از تلفن های همراه ارزان حذف شد.

  • کد خبر : 397764
ارز از تلفن های همراه ارزان حذف شد.

به گزارش بازار، سامانه جامع معاملات در اطلاعیه ای به واردکنندگان تلفن همراه اعلام کرد: با توجه به عدم تخصیص ارز تلفن همراه سامانه نیما، کاربران باید محل عرضه ارز *خرید ارز بانکی سیستم فایل* خود را به * تغییر دهند. از محل صادرات خود* یا *از محل صادرات دیگران* و همچنین درخواست تخصیص ارز […]

به گزارش بازار، سامانه جامع معاملات در اطلاعیه ای به واردکنندگان تلفن همراه اعلام کرد: با توجه به عدم تخصیص ارز تلفن همراه سامانه نیما، کاربران باید محل عرضه ارز *خرید ارز بانکی سیستم فایل* خود را به * تغییر دهند. از محل صادرات خود* یا *از محل صادرات دیگران* و همچنین درخواست تخصیص ارز خود را ویرایش کنید. برای این کار لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

– وارد سیستم جامع کسب و کار شوید.

با وارد کردن مشخصات فایل ثبت سفارش و انتخاب گزینه ویرایش و سپس تغییر مکان ارز از *خرید ارز از سیستم بانکی* به *از محل صادرات خود* یا *از محل صادرات دیگران*

– اخذ مجوزهای فنی و سیستمی و تکمیل فرآیند ویرایش سوابق سفارش.

– وارد بخش «درخواست تخصیص ارز» شوید و نوع نرخ ارز *درخواست موجود* از بانک (نیما) را به *از محل صادرات خودتان* یا *از محل صادرات دیگران* ویرایش کنید.

– هماهنگی با بانک عامل جهت تایید ویرایش درخواست تخصیص ارز.

– صف درخواست تخصیص ارز سفارش های ویرایش شده با روش فوق در صف تخصیص ارز نگهداری می شود.

لازم به ذکر است که فایل های ویرایش شده در صورت داشتن سابقه کافی (حداقل تا سقف مقدار فایل) توسط بازرگان امکان دریافت مجوز سیستم برای سابقه واردات را خواهند داشت.

تاکید می شود درخواست تخصیص ارز موجود (که در حال حاضر رد شده است) باید توسط کاربر *ویرایش* شود و در صورت ایجاد درخواست تخصیص ارز *جدید*، زمان انتظار در صف تخصیص ارز * حفظ نمی شود*. (تنها در صورتی که *ویرایش* طبق مراحل بالا انجام شود، صف درخواست در صف تخصیص ارز باقی می ماند)

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.