افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

ارزیابی عملکرد نانوایان شهر شفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 403389
ارزیابی عملکرد نانوایان شهر شفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر مهدی نخدی ظهر یکشنبه در جلسه مشترک کارگروه آرد و نان و تنظیم بازار این شهرستان. دیدم وی با تاکید بر لزوم ایجاد انگیزه در نانوایی ها و واحدهای نانوایی با توجه به تولید نان باکیفیت، گفت: دانش و تجربیات واحدهای دارای رضایت مشتری باید به عنوان الگویی برای سایر نانوایان […]

به گزارش خبرنگار مهر مهدی نخدی ظهر یکشنبه در جلسه مشترک کارگروه آرد و نان و تنظیم بازار این شهرستان. دیدم وی با تاکید بر لزوم ایجاد انگیزه در نانوایی ها و واحدهای نانوایی با توجه به تولید نان باکیفیت، گفت: دانش و تجربیات واحدهای دارای رضایت مشتری باید به عنوان الگویی برای سایر نانوایان در پخت و پز و فرآوری نان در شهرستان مورد استفاده قرار گیرد . .

رئیس کارگروه آرد و نان. دیدم با اشاره به اجرای طرح. نانینو وی بیان کرد: اجرای این طرح موجب عادلانه شدن توزیع آرد یارانه ای شده است.

نقدی با اشاره به اثرات مثبت هوشمندسازی عرضه نان افزود: هوشمندسازی توزیع نان از بسیاری از تخلفات و قاچاق در این بخش جلوگیری کرد.

او گفت که واحدهایی که راضی است افسردگی شهروندان به داشتن آنها تشویق می شوند، ادامه داد: بر اساس تصمیم دریافت کنید کارگروه آرد نان در صورت تخلف واحدهای نانوایی در تامین نان، فروش آرد، کسری گونه و … با معرفی تعزیرات، هزینه واحد متخلف کسر و به نانوایی مجاور تحویل داده می شود.

نقدی با تاکید بر نظارت بر عملکرد نانوایی های شهرستان دیدم وی افزود: نظارت بر کیفیت نان باید در اولویت قرار گیرد و این مهم با نظارت مستمر انجام می شود.

فرماندار دیدم وی با بیان اینکه عملکرد نانوایی با کیفیت پخت نان و رضایت مشتریان کنترل می شود، گفت: تشویق نانوایان نمونه بر اساس پخت نان و میزان رضایتمندی مشتریان در دستور کار این گروه قرار دارد.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان گفت: از طریق اعضای کارگروه تشدید بازرسی، تشویق، تنبیه و حمایت از نانوایان قانونمند و مبارزه قاطع با متخلفان.

نقدی ضمن تشکر از زحمات کلیه نانوایان شهرستان از آنان خواست تا هنجارهای بهداشتی از جمله زمان پخت، قیمت نان و روزهای تعطیلی واحدها را رعایت کنند تا مشتریان اطلاعات کاملی داشته باشند.

وی به مشکلات آتش نشانان در شهر امامزاده ابراهیم اشاره کرد.TO) وی گفت: با نظارت صورت گرفته سهمیه آرد نانوایی های این شهرک در حال افزایش است تا مردم در تهیه نان دچار مشکل نشوند.

فرماندار شهرستان. دیدم وی تاکید کرد: شهروندان هر گونه تخلف در زمینه آرد آنها می آیند به ادارات کشاورزی، صنعت و جهاد اتحادیه اطلاع رسانی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.