افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

ارزیابی ارتش آمریکا از حمله پهپادی به سربازان آمریکایی در اردن – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 197179
ارزیابی ارتش آمریکا از حمله پهپادی به سربازان آمریکایی در اردن – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی به ارزیابی اولیه ارتش آمریکا از این حمله پرداخت. وزوز دو هفته پیش او از یک پایگاه آمریکایی در اردن بازدید کرد. حمله ای که منجر به کشته شدن حداقل سه سرباز آمریکایی شد و اکنون ارتش آمریکا در ارزیابی خود از این حمله گفته […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی به ارزیابی اولیه ارتش آمریکا از این حمله پرداخت. وزوز دو هفته پیش او از یک پایگاه آمریکایی در اردن بازدید کرد.

حمله ای که منجر به کشته شدن حداقل سه سرباز آمریکایی شد و اکنون ارتش آمریکا در ارزیابی خود از این حمله گفته است که هیچ سامانه دفاع هوایی نمی تواند آن را ساقط کند. وزوز که 3 سرباز آمریکایی را کشت، اینطور نبود.

ارزیابی اولیه ارتش آمریکا افزود: وزوز که باعث مرگ 3 سرباز آمریکایی شد، برای جلوگیری از شناسایی در ارتفاع پایین پرواز کرد.

حدود دو هفته پیش روزنامه آمریکایی وال خیابان این ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: حمله شبانه به برج 22 یک پایگاه کوچک آمریکایی در اردن در نزدیکی مرز سوریه را هدف قرار داد. کاخ سفید همچنین در بیانیه ای اعلام کرد: «بایدن» صبح یکشنبه (به وقت محلی) هنگام حمله وزوز به نیروهای آمریکایی در اردن

رئیس جمهور آمریکا بعداً در بیانیه ای درباره حمله به نظامیان آمریکایی در اردن گفت: در حمله وزوز سه سرباز آمریکایی در شمال شرق اردن در نزدیکی مرز سوریه توسط نیروهای ما کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند. ما همه عاملان این حمله را در زمان مناسب و به هر نحوی که بخواهیم پاسخگو خواهیم بود. جمع آوری بیاورید ما از این حمله اطلاعاتی داریم و می دانیم که این حمله توسط گروه های افراطی مورد حمایت ایران انجام شده است!

معاون رئیس جمهور آمریکا نیز به این حمله واکنش نشان داد وزوز وی در پایگاه نظامی این کشور در اردن اعلام کرد: برای از دست دادن 3 سرباز آمریکایی در اردن عزادار هستیم. در همین راستا معاون رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اتهامات «جو بایدنوی با ادعای کذب مدعی شد: حمله به نیروهای ما در شمال شرق اردن توسط گروه های مسلح مورد حمایت ایران انجام شده است!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.