افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

ارزهای دیجیتال محبوب در صرافی های دیجیتال

  • کد خبر : 29799
ارزهای دیجیتال محبوب در صرافی های دیجیتال

به گزارش بازار، بر اساس آمار منتشر شده توسط سایت معتبر Coin Market Cap، در حال حاضر بیش از 13 هزار ارز رمزنگاری شده در بازار ارز دیجیتال وجود دارد. این مشکل هنگام خرید این دارایی ها برای سرمایه گذاران سردرگمی ایجاد می کند صرافی ارز دیجیتال بوده است.در این مقاله تصمیم گرفتیم پارامترهایی را […]

به گزارش بازار، بر اساس آمار منتشر شده توسط سایت معتبر Coin Market Cap، در حال حاضر بیش از 13 هزار ارز رمزنگاری شده در بازار ارز دیجیتال وجود دارد. این مشکل هنگام خرید این دارایی ها برای سرمایه گذاران سردرگمی ایجاد می کند صرافی ارز دیجیتال بوده است.در این مقاله تصمیم گرفتیم پارامترهایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید بهترین توکن های موجود را شناسایی کنید.

معیارهای انتخاب و خرید ارز دیجیتال

یک انتخاب بد می تواند به سرمایه شما در بازار کریپتو خاتمه دهد، بنابراین ما قصد داریم معیارهایی را بررسی کنیم که به شما کمک می کند بهترین خرید را در صرافی ارز دیجیتال انجام دهید.

کاغذ سفید را مرور کنید

قبل از خرید هر توکن، باید کاغذ سفید آن را به دقت بررسی کنید تا اهداف و برنامه های تیم توسعه دهنده برای آینده دارایی خود را درک کنید. لطفا توجه داشته باشید که تمام سکه های شناخته شده و محبوب در بازار دارای اوراق سفید معتبر هستند که اطلاعات جامعی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

ارزش بازار

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید قبل از خرید دارایی به آن توجه ویژه ای داشته باشید، ارزش بازار یک دارایی است. می توانید این مبلغ را از طریق صرافی ارز دیجیتال یا سایت هایی مانند Coin Market Cap تأیید کنید. ارزش بالا نشان دهنده اعتبار و محبوبیت یک توکن است و آرامش خاطر را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

چرخش

حجم معاملات عامل تاثیرگذار بعدی است. میزان خرید و فروش ارز دیجیتال نشان دهنده محبوبیت یک دارایی در بین سرمایه گذاران فعال در بازار است. در واقع این پارامتر می تواند میزان نقدشوندگی یک توکن را تعیین کند. اگر تعداد اعلام شده توسط منابع موثق کم است، توصیه می کنیم که روی ارز دیجیتال مذکور سرمایه گذاری نکنید، زیرا به راحتی نمی توان آن را فروخت.

محدودیت مقدار عرضه

بسیاری از دارایی ها، مانند بیت کوین، با ارزش بازار روبرو هستند، که به این معنی است که تعداد سکه های در دسترس برای سرمایه گذاران محدود است. به عنوان مثال، این عدد برای بیت کوین 21 میلیون است. این مشکل باعث شده تا محبوبیت این دارایی به میزان قابل توجهی افزایش یابد و بسیاری از افراد بخشی از سبد سرمایه خود را به این ارز دیجیتال اختصاص دهند.

محبوب ترین ارزها در صرافی ارز دیجیتال

پس از بررسی معیارهای انتخاب توکن، اکنون زمان آن است که لیستی از محبوب ترین سکه ها را به شما ارائه دهیم که می توانید بخشی از سبد سرمایه خود را به آنها اختصاص دهید. دلیل انتخاب این دارایی ها عوامل فنی و اساسی است.

اثیری

اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتال و کسب سود از این بازار را دارید، اتریوم گزینه بسیار خوبی است. این ارز رمزنگاری شده توسط شخصی به نام ویتالیک بوترین در سال 2015 به سرمایه گذاران و علاقه مندان معرفی شد، ارزش بازار این توکن در حال حاضر بالغ بر 200 میلیارد دلار است و بسیاری از کارشناسان آینده بسیار روشنی را برای آن پیش بینی می کنند. دلیل اصلی محبوبیت این آلتکوین، بلاک چین قدرتمند و منحصر به فرد آن است. اولین شبکه ای که امکان ساخت قراردادهای هوشمند و ایجاد اپلیکیشن های غیرمتمرکز را برای ذینفعان فراهم کرد و مبنای تغییرات بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال بود، اتریوم است.

قرقاول

این یکی از محبوب‌ترین دارایی‌ها در صرافی ارز دیجیتال است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند بخشی از سبد خود را به آن اختصاص دهند تا از نوسانات شدید بازار کریپتو جلوگیری کنند. این استیبل کوین اولین بار در جولای 2014 به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد و در حال حاضر ارزش بازار آن 83 میلیارد دلار است. به گفته تیم سازنده این توکن، به ازای هر واحد از این دارایی، یک دلار در خزانه مرکزی تتر ذخیره می‌شود، بنابراین نوسانات این ارز بسیار محدود است و به آن جایگزین دلار الکترونیکی و فیزیکی می‌گویند.

سکه بایننس

BNB در سال 2017 توسط صرافی ارز دیجیتال Binance ایجاد و به علاقمندان معرفی شد. در حال حاضر ارزش بازار این ملک حدود 47 میلیارد دلار است. دلیل اصلی استقبال سرمایه گذاران از این توکن، گسترش برنامه های کاربردی آن و برنامه توسعه طراحی شده توسط Changpeng Zhuo برای پلتفرم بایننس است. در حال حاضر قیمت این آلتکوین حدود 300 دلار است و به گفته بسیاری از کارشناسان قیمت آن ممکن است تا سال 2025 به بیش از 500 دلار برسد.

حس درونی

ریپل یک ارز دیجیتال است که توسط شرکت آمریکایی با همین نام طراحی شده و در سال 2012 با قیمت 0.005 دلار در دسترس علاقه مندان به بازار کریپتو قرار گرفته است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، این توکن می تواند گزینه بسیار خوبی باشد، زیرا بیش از 100 بانک و موسسه مالی معتبر با شرکت سازنده این آلتکوین قرارداد همکاری امضا کرده اند. ارزش بازار XRP در حال حاضر 24 میلیارد دلار است. توصیه می شود به جای Binance از یک صرافی مشابه استفاده کنید صرافی ارز دیجیتال والکس از آن برای خرید ارز دیجیتال بدون نگرانی از جریمه استفاده کنید.

کاردانو

یکی از محبوب ترین توکن ها در صرافی ارز دیجیتال که بلاک چین آن نقش مهمی در ایجاد استیبل کوین ها و صرافی های غیرمتمرکز داشته است. این دارایی با نماد ADA در سال 2017 توسط چارلز هاسکینسون به بازار معرفی شد و در حال حاضر دارای ارزش بازار 14 میلیارد دلار است. به گفته کارشناسان، در سال 2025 به دلیل برنامه های توسعه زیادی که تیم توسعه دهنده در حال اجرای آن هستند، ارز این توکن ممکن است به بیش از 1 دلار برسد. البته در شرایطی که اقتصادهای بزرگ دنیا مانند آمریکا قوانین سختگیرانه ای برای انجام معاملات وضع نکرده اند و نرخ بهره را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهند.

دوج کوین

یکی از داغ ترین دارایی های بازار که بسیاری از افراد به دلیل علاقه شدید ایلان ماسک به آن می شناسند. این ارز دیجیتال در سال 2013 به بازار معرفی شد و در حال حاضر ارزش بازار آن بیش از 8 میلیارد دلار است. اگر ریسک پذیر هستید، توصیه می کنیم بخش کوچکی از پرتفوی خود را برای خرید این دارایی اختصاص دهید. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که در آینده ای نه چندان دور قیمت این ارز ممکن است از دلار نیز فراتر رود.

ارزهای دیجیتال محبوب در صرافی های دیجیتال

نتیجه

تعداد توکن های موجود در بازار ارزهای دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال بسیار زیاد است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تعدادی از محبوب ترین آنها را در این مقاله معرفی کنیم. اگر علاقه مند به معامله در این بازار هستید، می توانید شرایط فنی و بنیادی دارایی های فوق را بررسی کرده و با توجه به میزان تحمل ریسک خود در یکی از آنها سرمایه گذاری کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.