افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

ارزان ترین گوشی های شیائومی/سامسونگ، فروش گوشی با این قیمت غیرممکن است زیرا گران است.

  • کد خبر : 393885
ارزان ترین گوشی های شیائومی/سامسونگ، فروش گوشی با این قیمت غیرممکن است زیرا گران است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – انسان همیشه به دنبال آسان کردن زندگی خود است، به همین دلیل است که فناوری از گذشته تا به امروز بسیار پیشرفت کرده است که در کنار هم زندگی را آسان کرده است، مثلا گوشی و فناوری های مرتبط. پیشرفت زیادی کرده است و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – انسان همیشه به دنبال آسان کردن زندگی خود است، به همین دلیل است که فناوری از گذشته تا به امروز بسیار پیشرفت کرده است که در کنار هم زندگی را آسان کرده است، مثلا گوشی و فناوری های مرتبط. پیشرفت زیادی کرده است و هر ساله مردم انتظار دارند که شرکت های تلفن همراه گزینه های پیشرفته و متنوع تری را با گوشی های خود ارائه دهند و اگر خبری از آپدیت جدید در گوشی ها نباشد و مردم ناامید شوند جای تعجب خواهد بود. شرکت مورد نظر و حتی ممکن است دوباره از شما خرید نکند، بنابراین تولیدکنندگان در بازار رقابتی امروز با مشکل مواجه خواهند شد.

چون در نهایت همه به دنبال کیفیت بهتر هستند و رقابت زیادی در بازار تلفن وجود دارد اما در حال حاضر دو غول تلفن در بازار ایران سامسونگ و شیائومی هستند که کاربران خود را دارند و اگر کسی بخواهد به ها سال ها با هیچکدام از آنها کار کرده است، البته آنها هرگز نمی گویند که شرکت رقیب بهتر است و در کل طرفداران شیائومی و سامسونگ نسبت به شرکت تلفن خود بسیار مغرضانه هستند و هرگز از یک سامسونگ نخواهند پرسید. درباره شیائومی یا شیائومی تعریف و تمجید در مورد سامسونگ نمی شنوید و به همین دلیل است که این روزها رقابت بسیار بسیار بیشتر شده است، اما هر کدام از شرکت ها به چیزی معروف هستند، به عنوان مثال، شیائومی در ساخت گوشی های ارزان قیمت و. به همین دلیل است که می تواند کاربران زیادی را جذب کند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تعدادی از ارزان ترین گوشی های شیائومی را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

شیائومی ردمی 12 سی یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های شیائومی است

به عنوان اولین محصولی که به شما معرفی می کنیم، از Redmi 12C باقی مانده ایم که دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی با رزولوشن HD Plus است که نسبت به قیمت مناسب است و می توانید تصاویری با کیفیت متوسط ​​روی آن مشاهده کنید. صفحه نمایش علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی بزرگ است که می تواند تماشای محتوایی مانند فیلم را بسیار لذت بخش کند، به خصوص زمانی که وزن آن تنها 192 گرم است.

این محصول از تراشه هلیو G85 مدیاتک به عنوان پردازنده استفاده می کند که می تواند کارهای روزمره را انجام دهد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است که در مجموع در تمام طول روز عکس ها و فیلم های خوبی را ثبت می کنند و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است.

ارزان ترین گوشی های شیائومی

Poco M5 یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی است

خوب، به عنوان دومین محصول در میان مقرون به صرفه ترین تلفن های همراه شرکت چینی شیائومی، ما با Poco M5 باقی مانده ایم که از زمان عرضه تاکنون فروش زیادی داشته و دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی است که می تواند تصویر را با فرکانس 90 هرتز به روز کند. .با این عدد کمترین لگ و لگ را خواهید دید. علاوه بر این، این گوشی با وزن 201 گرمی، یک گوشی سبک وزن و راحت به حساب می آید، بنابراین کار طولانی مدت با آن دست شما را خسته نمی کند.

از تراشه هلیو G99 مدیاتک به عنوان پردازنده این محصول استفاده شده است که با توجه به قیمت، کیفیت خوبی را ارائه می کند. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است. باتری 5000 میلی آمپری ظرفیت دارد و شارژدهی خوبی را ارائه می دهد.

ارزان ترین گوشی های شیائومی

Redmi Note 13 4G یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های شیائومی است

زمان آخرین محصولی که در لیست این مقاله قرار است به شما معرفی کنیم، یعنی Redmi Note 13 فرا رسیده است که دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی است که وضوح و کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهد. نرخ رفرش تصویر در این نمایشگر 120 هرتز بر ثانیه است و با این عدد هیچ تاخیری را مشاهده نخواهید کرد.

به عنوان یک پردازنده، تراشه اسنپدراگون 685 نصب شده است که قدرت و سرعت پردازش خوبی دارد. دوربین اصلی محصول دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و طول عمر و دوام خوبی را ارائه می دهد.

ارزان ترین گوشی های شیائومی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.