افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچی / هر چه در حساب خود دارید کافی است، اینها ارزان هستند

  • کد خبر : 249842
ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچی / هر چه در حساب خود دارید کافی است، اینها ارزان هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تلویزیون چیزی است که باید در هر خانه ای باشد. مگر می شود شب ها تلویزیون نبینی و سرت را روی بالش بگذاری؟ خب در اینجا باید بگوییم بله و این گفته ها شوخی بیش نبود! اما در حقیقت چیزی که مشخص است تلویزیون یکی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تلویزیون چیزی است که باید در هر خانه ای باشد. مگر می شود شب ها تلویزیون نبینی و سرت را روی بالش بگذاری؟ خب در اینجا باید بگوییم بله و این گفته ها شوخی بیش نبود! اما در حقیقت چیزی که مشخص است تلویزیون یکی از مهم ترین لوازم در دکوراسیون منزل است که کمک زیادی به زیباسازی فضا می کند و عنصری برای سرگرمی اعضای خانواده نیز می باشد. تلویزیون ها نیز مانند سایر لوازم خانگی به قیمت های گزافی رسیده اند و از سوی دیگر، برندهای زیادی وجود دارد که نمی دانیم کدام برند بهترین است و کدام مدل برای ما مناسب است. تلویزیون ها ابعاد مختلفی دارند، در این مقاله قصد داریم تلویزیون های 55 اینچی را انتخاب کنیم. تلویزیون های 55 اینچی نمونه های مناسبی هستند که اکثر خانواده ها به دنبال آن هستند. اگر شما هم یکی از خریداران تلویزیون در این سایز هستید اما نمی دانید کدام مدل و برند بهتر است، با ما همراه باشید تا با مدل های مناسب و مقرون به صرفه آشنا شوید.

تلویزیون QLED هوشمند TCL مدل 55C635i سایز 55 اینچ قیمت 33 میلیون توکن

یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار ایران تلویزیون هوشمند TCL 55C635i است که کیفیت تصویر Ultra HD 4K دارد. این تلویزیون دارای دو بلندگو می باشد که توان هر بلندگو 10 وات می باشد. سیستم عامل تلویزیون هدف اندروید 11 بوده و با گوگل تی وی نیز سازگار است. این محصول دارای سه پورت HDMI است و از فناوری های Dolby Vision و HDR10+ بهره می برد. این تلویزیون علاوه بر پورت HDMI دارای دو پورت USB و یک پورت LAN می باشد.

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچی

تلویزیون اسنووا ال ای دی هوشمند مدل SSD-55Sk14100U سایز 55 اینچ با قیمت 23 میلیون تومان

اسنوا یکی از برندهای محبوب در بین لوازم خانگی است. تلویزیون اسنوا مدل SSD-55Sk14100U را می توان یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند فروخته شده در سایز 55 اینچ دانست. این محصول دارای سیستم عامل اندروید هوشمند است که رزولوشن 4K دارد و قدرت هر اسپیکر آن 15 وات می باشد. این تلویزیون دارای سه پورت HDMI است و پنل IPS آن بسیار مقاوم بوده و با کیفیت تولید شده است. از دیگر ویژگی های تلویزیون هوشمند Snowva SSD-55Sk14100U می توان به اجرای دستورات رایج با استفاده از دستورات صوتی به زبان فارسی اشاره کرد. این تلویزیون هوشمند در حالی که مشخصات فنی بسیار خوبی دارد، مصرف برق فوق العاده پایینی نیز دارد.

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچی

تلویزیون ال ای دی هوشمند Xvision مدل 55XYU735 سایز 55 اینچ با قیمت 21 میلیون تومان

در اینجا با یکی از پرفروش ترین مدل های تلویزیون این برند آشنا می شوید که یک تلویزیون هوشمند 55 اینچی از برند Xvision مدل 55XYU735 می باشد. از جمله ویژگی های این محصول می توان به داشتن رزولوشن 4K و استفاده از نرخ رفرش تصویر 60 هرتز اشاره کرد که این تلویزیون هوشمند دارای فناوری HDR10 است و می تواند فایل های ویدئویی را با کدک H265 پخش کند. تلویزیون علاوه بر پورت HDMI دارای دو پورت USB و یک پورت LAN است. این تلویزیون هوشمند Xvision دارای یک گیرنده دیجیتال داخلی است، بنابراین نیازی به خرید گیرنده آنتن خارجی نیست.

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 55 اینچی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=249842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.