افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

ارزان ترین اسپری ها با 100 ساعت مانا. آن را بپوشید و بوی بهشت ​​را در باشگاه و بیرون از خانه خواهید گرفت.

  • کد خبر : 265648
ارزان ترین اسپری ها با 100 ساعت مانا.  آن را بپوشید و بوی بهشت ​​را در باشگاه و بیرون از خانه خواهید گرفت.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دمش گرم، خیلی گرم! بسیاری از افراد قصد رفتن به باشگاه را دارند و هر چقدر هم که هوا سرد باشد باز هم گرما و عرق بدن را فرا می گیرد و احتمال بوی بد عرق زیاد است. اما نکته مثبت این است که این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دمش گرم، خیلی گرم! بسیاری از افراد قصد رفتن به باشگاه را دارند و هر چقدر هم که هوا سرد باشد باز هم گرما و عرق بدن را فرا می گیرد و احتمال بوی بد عرق زیاد است. اما نکته مثبت این است که این روزها مثل قبل نیست و این مشکل به راحتی قابل حل است. کافی است افراد مرتب به دستشویی بروند و از وسایلی مانند اسپری و لوسیون غافل نشوند. البته ادکلن های گران قیمتی هستند که افراد برای کار و هر روز از آن ها استفاده می کنند، اما برای مواقع عادی و به خصوص باشگاه، اسپری که خوشبو کننده دست باشد ایده آل ترین است. چون اسپری ها لباس ها را لک و یا زرد نمی کنند، اما از طرفی چون عطرهای رقیق هستند نمی توانند ماندگاری زیادی داشته باشند. اما اگر اسپری ها را بشناسیم و انتخاب خوبی داشته باشیم، می توانیم اسپری هایی با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنیم که تا 8 ساعت ماندگاری دارند. با ما همراه باشید تا با برخی از این نوع اسپری ها آشنا شوید.

اسپری بدن زنانه CHANEL CHANCE با قیمت: 65000 تومان

این اسپری اسپری بدن زنانه CHANEL CHANCE از یک تا هشت ساعت ماندگاری دارد و با حجم 200 میلی لیتر شخصیتی شاداب و جذاب و مناسب برای خانم ها به بدن می بخشد. این اسپری برای مکان های بهاری و خنک بسیار مناسب است و از آنجایی که یک برند ایرانی درجه یک است، این روزها به دلیل کیفیت و بوی بی نظیرش بسیار محبوب شده است.

چرا اسپری چند رسانه ای مدل CHANEL CHANCE را به عنوان بهترین انتخاب می کنیم؟

اسپری بدن زنان ذکر شده در واقع ارزان تر و مقرون به صرفه تر از بسیاری از اسپری های بدن دئودورانت است. از طرفی بیش از 90 درصد کاربران پس از استفاده از این محصول رضایت خود را اعلام کرده اند، مگر اینکه بوی آن را دوست نداشته باشند. جدا از این مسائل، این اسپری نماد سلامتی سیب را نیز دارد که محصولی سالم برای پوست محسوب می شود.

اسپری بدن با ماندگاری طولانی

اسپری دئودورانت بدن پرستیژ زنانه مدل هالووین قیمت: 60000 تومان

این اسپری با حجم 150 میلی لیتر و البته ماندگاری بسیار طولانی و قوی، رایحه ای گلی و هالووین دارد که گرم نیز می باشد. اسپری بدن زنانه پرستیژ دارای مجوز از سازمان غذا و دارو و مناسب برای خانم ها می باشد و باعث می شود افراد در استفاده از آن احساس راحتی کنند.

اسپری بدن با ماندگاری طولانی

اسپری دئودورانت بدن زنانه من مدل فاکسی قیمت: 125000 تومان

این اسپری که حجم بیشتری 200 میلی لیتری دارد با رایحه مشک گل و عنبر ماندگاری خوبی دارد. اسپری دئودورانت بدن مای فاکسی مخصوص بانوان فاقد الکل بوده و همچنین ضد حساسیت می باشد. دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است که برای خانم ها عالی است.

اسپری بدن با ماندگاری طولانی

اسپری بدن زنانه بیوستار مدل ویکتوریا سیکرت بومشل قیمت: 140000 تومان

در این صورت اسپری بدن پیشنهادی ما با حجم 200 میلی لیتر ماندگاری بسیار بالایی دارد که با رایحه شیرین متعادل و خاصیت تازه خود ذهن هر خانمی را مجذوب خود کرده و نظر او را به خود جلب می کند. این اسپری دارای مجوز از سازمان غذا و دارو بوده و برای بانوان بسیار مناسب می باشد.

اسپری با ماندگاری طولانی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.