افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

ارزانترین کولرگازی 24000/قیمتش از این کیفیت جلوتره،خوب میشی،لایه اوزون خوبه.

  • کد خبر : 263712
ارزانترین کولرگازی 24000/قیمتش از این کیفیت جلوتره،خوب میشی،لایه اوزون خوبه.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امسال زمین، زیستگاه ما انسان ها و موجودات زنده، بسیار داغ می شود. حتی گرمتر از پارسال! در ایران ما شهرهای زیادی مانند مناطق شمالی مثل مازندران وجود دارد که به دلیل رطوبت زیاد و رطوبت زیاد کولرها کار نمی کنند و خانواده ها باید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امسال زمین، زیستگاه ما انسان ها و موجودات زنده، بسیار داغ می شود. حتی گرمتر از پارسال! در ایران ما شهرهای زیادی مانند مناطق شمالی مثل مازندران وجود دارد که به دلیل رطوبت زیاد و رطوبت زیاد کولرها کار نمی کنند و خانواده ها باید به فکر کولر و ریختن هوا باشند. انواع مختلفی از کولر گازی با قیمت های متفاوت وجود دارد که قیمت نسبتاً بالایی دارند. جدا از بحث بودجه، در انتخاب یک کولر گازی مناسب برای منزل باید به سایز نیز توجه کنیم. کولر گازی 24000 به راحتی می تواند سالن پذیرایی منزل و اتاق های 70 نفر یا بیشتر را خنک نگه دارد و هوای فضا را به راحتی تهویه کند. اما فراموش نکنید که در انتخاب کولر گازی باید به گاز موجود در آن توجه کنید. اگر شما فردی هستید که به سلامت محیط زیست اهمیت می دهید و البته در لایه اوزون سوراخ ایجاد نمی کنید، کولرگازی 24000 را انتخاب کنید که از گاز R410a استفاده می کند. ناگفته نماند که مثلا برای قرار دادن کولر باید یک مکان مرکزی مناسب پیدا کنید تا بتواند به خوبی حرکت کند. بیشتر کولر گازی ها بین 5 تا 10 انرژی باد دارند. در زیر با ارزان ترین مدل های کولرگازی 24000 که البته کیفیت خوبی دارند آشنا می شویم.

و پیشنهاد ما : کولر گازی زانتی ZMSA-24HO1RF 24000 با قیمت 26400000 تومان

کولر گازی زانتی ZMSA-24HO1RF 24000 با قیمت ذکر شده یکی از بهترین گزینه ها در بین کولر گازی های موجود می باشد که به صورت دیواری و دارای کمپرسور روتاری می باشد. یعنی کولر گازی مذکور از دو قسمت ثابت و متحرک تشکیل شده است. واقعیت این است که وقتی کولر گازی شما کمپرسور چرخشی دارد سرعت آن تغییر نمی کند و فقط دو حالت روشن و خاموش دارد. برند زانتی این کولر گازی را به مدت 12 ماه توسط ماهان الکترونیک گارانتی دارد.

چرا این کولر گازی را پیشنهاد می کنیم؟

یکی از دلایل مهم این است که محصول ارائه شده قیمت ارزان تری نسبت به میزان رضایت دریافتی دارد و همگان در فضاهای مختلف از خانه تا محل کار از آن راضی هستند. اما نکته مهم دیگری که در بالا به آن اشاره کردیم این است که این کولر گازی 24000 از گاز R410 استفاده می کند که برای سلامت محیط زیست و لایه اوزون مفید است. قدرت باد 5 متری آن می تواند به روشی بسیار ساده و جذاب محیط را خنک کند. یکی دیگر از ویژگی های خاص این محصول این است که درجه انرژی این کولر گازی B بوده و نسبت به بسیاری از کولرگازی های 24000 برق کمتری مصرف می کند.

ارزان ترین تهویه مطبوع در اسپلیت.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=263712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.