افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

اردوغان: جهان باید مانند «هیتلر» نتانیاهو را متوقف کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374645
اردوغان: جهان باید مانند «هیتلر» نتانیاهو را متوقف کند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری. رنسانسرجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی خود در هفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: از کشورهایی که فلسطین را به رسمیت نشناخته اند می خواهم در این مقطع حساس در سمت راست تاریخ قرار گیرند و کشور فلسطین را به رسمیت […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری. رنسانسرجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی خود در هفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: از کشورهایی که فلسطین را به رسمیت نشناخته اند می خواهم در این مقطع حساس در سمت راست تاریخ قرار گیرند و کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند. هر چه زودتر تشکیل یک کشور مستقل و یکپارچه فلسطینی با یکپارچگی جغرافیایی و بیت المقدس شرقی را نمی توان بیش از این به تعویق انداخت.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: در سال های اخیر سازمان ملل به ماموریت خود عمل کرده است. یک موسسه به صورت نامناسب و در ساختاری ناکارآمد عمل کنند، دست و ماندگار و بی اثر شده است. در نتیجه حملات اسرائیل، غزه به بزرگترین قبرستان زنان و کودکان در جهان تبدیل شده است. من شورای امنیت سازمان ملل برای جلوگیری از نسل کشی در غزه و توقف این ظلم و بربریت، منتظر چه هستید؟

رجب طیب اردوغان افزود: من با رسانه های بین المللی صحبت می کنم. آیا روزنامه نگارانی که به صورت زنده توسط اسرائیل کشته شدند و دفاتر آنها توسط همکارانشان مورد حمله قرار نگرفتند؟ غرفه باند قتل عام که تمام منطقه را فقط برای آینده سیاسی خود به جنگ می کشاند، منتظر چه چیز دیگری هستید؟

وی گفت: اسرائیل آشکارا در حال انجام پاکسازی قومی و نسل کشی علیه یک ملت و اشغال سرزمین آن در حالی که حقوق اساسی بشر را نادیده می گیرد. سازمان ملل متحد باید نتانیاهو و باند جنایتکارش را همانطور که 70 سال پیش هیتلر را متوقف کردند، متوقف کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.