افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

اردوغان: برای ایران آرزوی سلامتی دارم/ لعنت خدا بر اسرائیل – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 410814
اردوغان: برای ایران آرزوی سلامتی دارم/ لعنت خدا بر اسرائیل – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از “سی ان ان ترک” رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران اعلام کرد: برای دولت ایران آرزوی سلامتی دارم. رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اسرائیل تلاش می کند جنگ منطقه ای را آغاز کند درب اسرائیل آهسته با این ذهنیت به […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از “سی ان ان ترک” رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران اعلام کرد: برای دولت ایران آرزوی سلامتی دارم.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اسرائیل تلاش می کند جنگ منطقه ای را آغاز کند درب اسرائیل آهسته با این ذهنیت به جایی نمی رسد. خدا لعنتشون کنه

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد که «حمله به اهدافی در ایران پایان یافته است» و از ایران خواست از افزایش تنش خودداری کند. همزمان ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که «حمله به اهدافی در ایران پایان یافته است».

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که اهدافی را در ایران با موفقیت هدف قرار داده است، پایگاه پدافند هوایی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «خسارات محدودی به برخی نقاط نظامی وارد شده است».

متن قرارگاه پدافند هوایی کشور به شرح زیر است:

به ملت شریف ایران یادآوری کنید علیرغم هشدارهای قبلی مقامات جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی صبح امروز به بخش هایی از مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام حمله کرد. در اقدامی که باعث ایجاد تنش شد، این حمله توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه رهگیری و خسارات محدودی وارد شد و ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و صلح، از آنان خواسته می شود اخبار مربوط به این رویدادها را از طریق رسانه ملی پیگیری کنند و به شایعات رسانه های دشمن توجهی نکنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.