افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

ارتقای امنیت و کیفیت خدمات مخابراتی برای شرکت ها با ورود “نورونتا”

  • کد خبر : 223601
ارتقای امنیت و کیفیت خدمات مخابراتی برای شرکت ها با ورود “نورونتا”

به گزارش بازار، حمید یزدانی در همایش توسعه کسب و کار با موضوع تحول دیجیتال که صبح چهارشنبه در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: به منظور پاسخگویی به نیازهای مشترکین و برای اینکه مخابرات ایران بتواند به صورت چابک، منعطف و خلاقانه به این نیازها پاسخ دهد، نورونتا به همراه این شرکت قرار گرفت. مدیرعامل […]

به گزارش بازار، حمید یزدانی در همایش توسعه کسب و کار با موضوع تحول دیجیتال که صبح چهارشنبه در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: به منظور پاسخگویی به نیازهای مشترکین و برای اینکه مخابرات ایران بتواند به صورت چابک، منعطف و خلاقانه به این نیازها پاسخ دهد، نورونتا به همراه این شرکت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت «امید ظریف نگار» افزود: در شبکه نورونتا فرآیندهایی تعریف شده است که به صورت هوشمند و خودکار برای کاهش وابستگی به نیروی انسانی کار می کنند.

وی گفت: نورونتا به عنوان یک شبکه عصبی طراحی شده که بسیار هوشمند است و مدیریت شبکه کوچکترین عیب این شبکه را شناسایی و برطرف می کند.

وی با بیان اینکه این شبکه در صورت قطع زیرساخت به ضمانت خود پایبند است، تصریح کرد: شرکت ما روی جریمه متمرکز است اما درصد آن بسیار پایین است زیرا به طور مستمر رصد می شود و خرابی ها به تسلیحات و نیروهای خودی نسبت داده می شود. در استان ها اعلام می کنند که درستش کنند.

یزدانی با بیان اینکه تمامی فرآیندهای تضمین کیفیت در نورونتا ارائه می شود، اظهار داشت: از جمله اقدامات شبکه نورونتا می توان به ایزوله سازی تجهیزات، ایزوله سازی بسترهای ارتباطی، عدم استفاده از خطوط بی سیم، عدم اتصال به شبکه IP و اینترنت اشاره کرد. ، از کاربران ناشناس محافظت می شود.

وی گفت: نورونتا دارای پوشش جامع در سطح کشور، تضمین سطح کیفی خدمات SLA، مشتریان، مرکز مدیریت یکپارچه NOC، تاییدیه سازمان های ذیصلاح و بستر اختصاصی، غیر اشتراکی و امن است.

مدیرعامل شرکت «امید زیرف نگر» بیان کرد: بررسی شرکت مخابرات ایران بیش از 98 درصد رضایت از این سرویس را نشان می دهد و اعتمادی در بین مشترکان وجود دارد که باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از سازمان هایی که سرویس های حساس و حیاتی دارند به این شبکه متصل هستند، گفت: جدا شدن شبکه از اینترنت باعث شده بسیاری از حملات نتوانند به این شبکه نفوذ کنند زیرا مسیرها خصوصی هستند و امکان هک وجود ندارد. سرقت اطلاعات در آن

وی با تاکید بر اینکه تمامی دیتاسنترهای وزارت بهداشت در شبکه نورونتا فعالیت می کنند، تصریح کرد: تلاش می کنیم در همه استان ها قدرت داشته باشیم و پاسخگو باشیم.

یزدانی با بیان اینکه از مخابرات و مشترکین تقاضا داریم نورونتا را برای رسیدن به سطوح بالاتر ارتباطی یاری کنند، تصریح کرد: از آنجایی که زیرساخت قوی در مخابرات ایران وجود دارد، امکان ایجاد لایه های مختلف این سرویس بر روی این زیرساخت وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.