افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

ارتش یمن مشتاق مقابله با آمریکا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 165751
ارتش یمن مشتاق مقابله با آمریکا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد البخیتی» از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی تاکید کرد که دفاع از برادران ما در فلسطین موضوع اجماع مجمع عمومی است. کل مردم یمن به گفته این عضو ارشد انصارالله یمن، همانطور که یمن در نبرد اخلاقی با ائتلاف آمریکایی پیروز شد، در صورت […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد البخیتی» از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی تاکید کرد که دفاع از برادران ما در فلسطین موضوع اجماع مجمع عمومی است. کل مردم یمن

به گفته این عضو ارشد انصارالله یمن، همانطور که یمن در نبرد اخلاقی با ائتلاف آمریکایی پیروز شد، در صورت حمله در هر نبرد نظامی نیز پیروز خواهد شد.

البخیتی ادامه داد: پیام به دشمنان این است که نیروهای مسلح یمن مشتاق مقابله با دشمن اصلی یعنی آمریکا هستند. الحوثی تایید کرد که در صورت حمله به یمن، کشتی های آمریکایی مستقیما مورد حمله قرار خواهند گرفت و آمریکایی ها از جدی بودن این تصمیم آگاه هستند. آیا باید از خود بپرسیم که چرا بقیه کشورهای عربی و اسلامی به او نپیوستند؟

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله همچنین افزود: یمن در هر نبردی با اسرائیل به هر کشوری کمک خواهد کرد.

محمد البخیتی در خصوص روند صلح و آتش بس در جنگ یمن گفت: باید برای مذاکرات سیاسی محدودیت زمانی در نظر گرفته شود، در غیر این صورت این مذاکرات بر مردم عرب و اسلام تاثیر منفی خواهد داشت. عربستان و امارات مشارکت خود را در ائتلاف بین المللی برای حفاظت از کشتی های اسرائیلی اعلام نکرده اند و این نکته مثبتی است. توقف جنگ به منافع مشترک یمن از یک سو و عربستان سعودی و امارات متحده عربی از سوی دیگر تبدیل شده است. اهداف نبرد ما همچنان دفاعی است و در صورت ادامه جنگ ممکن است در آینده تغییر کند.»

پیش از این محمد البخیتی در سخنان خود تاکید کرده بود که اگر آمریکا موفق به ایجاد ائتلاف بین المللی علیه یمن شود، کثیف ترین ائتلاف تاریخ خواهد بود.

البخیتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس گفت: یمن منتظر تشکیل کثیف ترین ائتلاف تاریخ است تا با افتخارترین نبرد تاریخ بجنگد. جهان هنوز ننگ سکوت در قبال جنایات سابق رژیم صهیونیستی در نسل کشی ملت فلسطین را فراموش نکرده است.

وی همچنین با طرح این سوال که کشورهایی که برای حمایت از عاملان نسل کشی رژیم صهیونیستی ائتلاف بین المللی علیه یمن تشکیل داده اند چگونه نگریست؟ در مقابل، در مورد یمن که با اراده رسمی و مردمی برای توقف نسل کشی رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین اقدام کرد، چه نظری خواهد داشت؟

از آغاز جنگ غزه، یمن حمایت همه جانبه سیاسی و نظامی از مردم فلسطین را آغاز کرده است. همچنین نیروهای مسلح یمن از همه ملت‌های آزاده ملت‌های اسلامی و عرب و آزادگان جهان خواسته‌اند تا مواضع شرافتمندانه‌ای را در قبال فلسطین اتخاذ کنند و از ملت و مقاومت آزادانه فلسطین حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.