افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

ارتش یمن در انتظار تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 256039
ارتش یمن در انتظار تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئولان رژیم صهیونیستی که همواره شعار گسترش حاکمیت این رژیم از نیل تا فرات را سر می دادند، امروز با هیاهوی گروه های مقاومت در منطقه، با حماقت موافقت کردند. این رژیم در آغاز رسمی عملیات نظامی در رافامحاصره دریایی و تجاری آن در آب ها حلقه می زند مدیترانه ای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئولان رژیم صهیونیستی که همواره شعار گسترش حاکمیت این رژیم از نیل تا فرات را سر می دادند، امروز با هیاهوی گروه های مقاومت در منطقه، با حماقت موافقت کردند. این رژیم در آغاز رسمی عملیات نظامی در رافامحاصره دریایی و تجاری آن در آب ها حلقه می زند مدیترانه ای و دریای سرخ بیش از پیش احساس می شود.

در همین راستا پایگاه خبری انصارالله از آغاز حمله نیروهای مسلح یمن به این شهر همزمان با رژیم صهیونیستی خبر داد. رافا وی از فعال شدن سازوکار بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد.

طبق مفاد بند قبل، کلیه کشتی های هر شرکت کشتیرانی بین بین المللی کشتی های آن که وارد بنادر رژیم صهیونیستی می شوند در لیست هدف نیروهای مسلح یمن قرار می گیرند و تردد آنها در شعاع اقدام نیروهای مسلح یمن ممنوع می شود.

بر اساس بیانیه جمعه گذشته سردار یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، چهارمین مرحله از تشدید نبرد با صهیونیست ها به شرح زیر است:

اولین: تمام کشتی هایی را که تصمیم اسرائیل مبنی بر عدم کشتی را نقض می کنند و به سمت بنادر فلسطین اشغالی در دریای مدیترانه و هر منطقه ای که در دسترس ما باشد را هدف قرار دهید.

دومین: اجرای این امر پس از ابلاغ این بیانیه آغاز خواهد شد.

سوم: اگر دشمن اسرائیلی قصد انجام عملیات نظامی در رافا همانطور که انجام داده است، نیروهای مسلح یمن تمامی کشتی های شرکت های مرتبط با بنادر فلسطین اشغالی از هر ملیتی را توقیف خواهند کرد و از ورود همه کشتی ها از کشور مورد نظر به هر مقصدی جلوگیری خواهند کرد.

نیروهای مسلح یمن در پایان این بیانیه تاکید کردند که با استعانت از خداوند متعال و با حمایت مردم بزرگ یمن و همه آزادگان این ملت، آماده سازی برای مراحل گسترده تر و قوی تر از اجرای هر زمان دیگری. عملیات تا پایان جنگ و محاصره مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، دریغ نخواهند کرد.

تشدید عملیات اسرائیل در رافا این در حالی است که حماس موافقت خود را با پیشنهاد آتش بس اعلام کرده است. اگرچه مقامات رژیم صهیونیستی هنوز به طور رسمی در این مورد اظهار نظر نکرده اند، اما برخی منابع مدعی هستند که حماس طرح اصلاح شده صلح مصر را که تایید اسرائیل را ندارد، پذیرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.