افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سید هاشم صفی الدین را به شهادت رسانده است

  • کد خبر : 406356
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سید هاشم صفی الدین را به شهادت رسانده است

به گزارش خبرآنلاین؛ ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب رسما مدعی موفقیت در عملیات ترور سید هاشم صفی الدین شد. به گزارش شبکه «العربی» ایرنا، بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، در این عملیات که صفی الدین به شهادت رسید، «حسین علی حظیمه» فرمانده اطلاعات حزب الله نیز به شهادت رسید. منابع رسانه ای لبنان […]

به گزارش خبرآنلاین؛ ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب رسما مدعی موفقیت در عملیات ترور سید هاشم صفی الدین شد.

به گزارش شبکه «العربی» ایرنا، بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، در این عملیات که صفی الدین به شهادت رسید، «حسین علی حظیمه» فرمانده اطلاعات حزب الله نیز به شهادت رسید.

منابع رسانه ای لبنان نیز مدعی شدند که جسد شهید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان سه شنبه شب کشف شد، اما این خبر هنوز به طور رسمی از سوی حزب الله تایید نشده است.

خبرنگار شبکه العربیه عربستان نیز مدعی شد که جسد سید هاشم صفی الدین بعد از ظهر سه شنبه در زیر آوار المریجه در الضاحیه در حومه جنوبی بیروت به همراه 23 نفر دیگر پیدا شد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر در گزارشی اعلام کرده بود که در حال حاضر از سرنوشت سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله اطلاعی در دست نیست.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش اعلام کرد که ارزیابی ها حاکی از مجروح شدن سید هاشم صفی الدین در حمله پنجشنبه شب است، اما اطلاعات موثقی از سرنوشت وی در دست نیست.

پنجشنبه شب (۱۲ اکتبر) جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطقی در جنوب پایتخت لبنان را به شدت بمباران کردند.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی بامداد روز جمعه هدف از بمباران شدید حومه جنوبی بیروت را ترور سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد.

این حملات پس از آن صورت گرفت که بسیاری از تحلیلگران صفی الدین را به عنوان جانشین احتمالی سید حسن نصرالله، دبیرکل فقید این گروه اعلام کردند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه 15 مهرماه با حمایت آمریکا دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را از مقر سازمان ملل در نیویورک صادر کرد. ایالات.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی بعدازظهر روز جمعه مناطق مسکونی محله حره حریک در حومه بیروت را به شدت و به طور مداوم بمباران کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه ای که روز شنبه 18 اردیبهشت 1403 منتشر شد، عروج این مجاهد بزرگ لبنانی را تایید و تاکید کرد که برای مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و مردم شریف آن به جهاد ادامه خواهد داد.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.