افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

ارتش رژیم صهیونیستی سومین گروه از اسرا را به حماس تحویل داد

  • کد خبر : 137725
ارتش رژیم صهیونیستی سومین گروه از اسرا را به حماس تحویل داد

به گزارش الجزیره، شبکه 12 رژیم صهیونیستی از تحویل سومین گروه از اسرای حماس توسط ارتش این رژیم خبر داد. گردان‌های قسام همچنین اعلام کردند که 13 اسیر صهیونیست، 3 شهروند تایلندی و یک شهروند روسیه را در قالب توافقنامه آتش‌بس موقت و تبادل اسرا به صلیب سرخ تحویل داده‌اند. رسانه های عبری گزارش دادند […]

به گزارش الجزیره، شبکه 12 رژیم صهیونیستی از تحویل سومین گروه از اسرای حماس توسط ارتش این رژیم خبر داد.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کردند که 13 اسیر صهیونیست، 3 شهروند تایلندی و یک شهروند روسیه را در قالب توافقنامه آتش‌بس موقت و تبادل اسرا به صلیب سرخ تحویل داده‌اند.

رسانه های عبری گزارش دادند که این مرحله از تحویل اسرای صهیونیست در نقطه مرزی بین غزه و سرزمین های اشغالی انجام شد و این بار مرز مصر محل تحویل اسرا نبود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به محل تحویل اسرای صهیونیستی در شمال غزه اشاره کرد. شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که اسرای صهیونیست عازم گذرگاهی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین کیبوتز بیری هستند.

رسانه های عبری اعلام کردند که حال اسرای آزاد شده صهیونیست خوب است.

از سوی دیگر رسانه های فلسطینی اعلام کردند در ازای آزادی سومین گروه از اسرای صهیونیستی، 39 کودک فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد می شوند.

علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن است که ارتش اسرائیل به سمت فلسطینی هایی که برای پذیرایی از اسرای فلسطینی و متفرق کردن آنها در اطراف زندان عفر در سرزمین های اشغالی تجمع کرده بودند، گاز اشک آور پرتاب کرد.

لازم به ذکر است که جنبش حماس شب گذشته با صدور بیانیه ای رسماً اعلام کرد که 13 اسیر صهیونیست و 7 شهروند خارجی را به صلیب سرخ تحویل و آزاد کرده است. در عوض رژیم صهیونیستی 39 زن و کودک فلسطینی را آزاد کرد.

دو روز پیش در چارچوب آتش بس موقت رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، در ازای آزادی 13 اسیر صهیونیست، 39 زن و کودک فلسطینی از زندان های این رژیم آزاد شدند. به همراه این 13 اسیر صهیونیست، 12 شهروند تایلندی نیز خارج از توافق آتش بس توسط جنبش حماس آزاد شدند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.