افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان جنوب لبنان هشدار داد که از رودخانه لیتانی دوری کنند

  • کد خبر : 381662
ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان جنوب لبنان هشدار داد که از رودخانه لیتانی دوری کنند

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای به ساکنان جنوب لبنان هشدار داد که با خودروهای خود در جنوب رودخانه لیتانی تردد نکنند و از درگیری شدید با حزب الله لبنان در جنوب لبنان خبر دادند. به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای به ساکنان جنوب لبنان هشدار داد تا […]

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای به ساکنان جنوب لبنان هشدار داد که با خودروهای خود در جنوب رودخانه لیتانی تردد نکنند و از درگیری شدید با حزب الله لبنان در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای به ساکنان جنوب لبنان هشدار داد تا اطلاع ثانوی با خودروهای خود از شمال به جنوب رودخانه لیتانی رانندگی نکنند.

به گزارش پایگاه شبکه النشره، آویخای ادری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با صدور هشداری فوری به ساکنان جنوب لبنان اعلام کرد: در حال حاضر درگیری شدیدی در منطقه جنوب لبنان جریان دارد که از شما می خواهیم در برای نجات جان خود، خودروها را از منطقه شمالی خارج کرده و به سمت جنوب رودخانه لبتانی حرکت نکنند.

آدرعی در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: این اخطار تا اطلاع ثانوی معتبر است.

مرکز رادیو و تلویزیون اسرائیل گزارش داد که تل آویو به واشنگتن گفته است که “عملیات زمینی در لبنان هرگز طولانی نخواهد بود.”

این بیانیه جدید ارتش رژیم صهیونیستی دومین بیانیه پس از عملیات زمینی «محدود» در جنوب لبنان به رهبری لشکر 98 است.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که شرکت صنایع نظامی رافائل در منطقه «کریوت» حیفا امروز در حال انجام آزمایش‌هایی برای حمایت از تلاش‌های جنگی است.

همچنین شورای منطقه ای الجلیل علیا در شمال سرزمین های اشغالی ضمن حمایت از ارتش اشغالگر افزود که با توجه به وضعیت امنیتی آموزش از راه دور ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.