افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

ارتش رژیم صهیونیستی: به اهداف نظامی در ایران حمله می کنیم

  • کد خبر : 409769
ارتش رژیم صهیونیستی: به اهداف نظامی در ایران حمله می کنیم

ارتش اسرائیل بامداد شنبه اعلام کرد که اهداف نظامی در ایران را بمباران کرده است. منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار بامداد شنبه در تهران خبر دادند. بررسی ها و پیگیری های اولیه خبرنگاران فارس نشان می دهد که چندین پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار […]

ارتش اسرائیل بامداد شنبه اعلام کرد که اهداف نظامی در ایران را بمباران کرده است.

منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار بامداد شنبه در تهران خبر دادند. بررسی ها و پیگیری های اولیه خبرنگاران فارس نشان می دهد که چندین پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.گفته می شود برخی صداها نیز مربوط به شلیک پدافند هوایی است. بررسی ها نشان می دهد اکثر تصاویر منتشر شده در فضای مجازی قدیمی و غیر قابل اعتماد هستند.در این گزارش رویدادهای بین المللی مرتبط با ادعای حمله رژیم صهیونیستی به اهداف نظامی در ایران آورده شده است: 03:24- فاکس نیوز: اسرائیل به کاخ سفید حمله کرد

🔹فاکس نیوز مدعی شد اسرائیل اندکی قبل از حمله به اهداف نظامی در ایران به کاخ سفید اطلاع داده است. 03:17- بیانیه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستیدانیال حقاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی:

🔹در پاسخ به حملات مداوم چند ماهه رژیم ایران به کشور اسرائیل، ارتش اسرائیل حملات دقیقی را علیه اهداف نظامی در ایران انجام می دهد. 🔹رژیم مستقر در ایران و معاونانش در منطقه از 16 مهر از 7 جبهه بی امان به اسرائیل حمله کردند و از جمله، مستقیماً از خاک ایران به ما حمله کردند. 🔹اسرائیل، مانند هر کشور دیگری که دارای حاکمیت ارضی در جهان است، حق و وظیفه دارد که پاسخ دهد. ما هر کاری که لازم باشد برای دفاع از کشور اسرائیل و مردم اسرائیل انجام خواهیم داد. الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: بمباران اهداف نظامی در ایران را بر اساس دستور مقامات سیاسی آغاز کرده ایم و هیچ تغییری در دستورالعمل فرماندهی جبهه داخلی ایجاد نشده است.

03:10- ارتش رژیم صهیونیستی: در آماده باش هستیم

🔹الجزیره به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: بمباران اهداف نظامی در ایران را بر اساس دستور مقامات سیاسی آغاز کرده ایم و هیچ تغییری در دستورالعمل فرماندهی جبهه داخلی ایجاد نشده است.

🔹به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت: نیروهای ما در حالت آماده باش تهاجمی و دفاعی هستند و تحولات مربوط به ایران و عوامل آن را دنبال می کنیم.03:05- پنتاگون: هیچ تغییری در تشکیل نیروهای آمریکایی ایجاد نشده است.

🔹یک مقام پنتاگون به شبکه خبری الجزیره گفت که هیچ تغییری در استقرار نیروهای آمریکایی در منطقه ایجاد نشده است. 03:01- صدای انفجار در حمص و دمشق شنیده شد.

🔹شبکه خبری العربیه گزارش داد صدای انفجارهایی در حمص و اطراف دمشق شنیده شد. 02:47- مقام آمریکایی: از گزارش های مربوط به ایران مطلع استهستم🔹یک مقام ارشد نظامی آمریکا که نامش فاش نشده است به الجزیره گفت که ما از گزارش های انفجار در ایران مطلع هستیم و از نزدیک اوضاع را زیر نظر داریم.