افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

ارتش را برای رویارویی با تهدیدات فعلی و آینده آماده کنید.

  • کد خبر : 153100
ارتش را برای رویارویی با تهدیدات فعلی و آینده آماده کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اساساً آموزش در ارتش رکن و پایه است؛ در این راستا آموزش در ارتش رکن و اساس است. زیرا باید برای مقابله با تهدیدات آمادگی داشته باشیم و یکی از مولفه های بسیار مهم برای آمادگی در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اساساً آموزش در ارتش رکن و پایه است؛ در این راستا آموزش در ارتش رکن و اساس است. زیرا باید برای مقابله با تهدیدات آمادگی داشته باشیم و یکی از مولفه های بسیار مهم برای آمادگی در برابر تهدیدات فعلی و آینده قطعا نیروی انسانی و سرمایه انسانی است که می تواند قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دهد.

وی پس از تاکید بر اینکه اساس کار به عنوان سرمایه انسانی نیروی انسانی است، ادامه داد: این سرمایه انسانی و نیروی انسانی است که می تواند تیم بسازد، استفاده کند، فرماندهی و مدیریت کند.

پیام هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان / چیزی تا فروپاشی اسرائیل باقی نمانده است

قدردانی صدام از مسعود رجوی خائن پس از ترور فرمانده ارشد ارتش ایران

دریادار سیاری افزود: ما توسعه نیروی انسانی را آموزش و تربیت یک رزمنده برای مقابله با تهدیدات فعلی و آینده می دانیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش، تحصیل را مقدم بر آموزش دانست و گفت: در ارتش، تحصیل مقدم بر آموزش است و این آموزش، آموزش نظامی است و هرکس می خواهد وارد فضای رزمندگی شود، باید با آموزش نظامی آشنا باشد. و مطابق با اصول، قواعد و مقررات نظامی گری و ارزش های حاکم بر جامعه امروز ما، خدمت، فرماندهی و اداره کنیم. یعنی باید در کنار تحصیل، این روند تربیتی و پیشروی به سوی تعالی معنوی و بصیرتی را نیز داشته باشیم تا بتوانیم به عنوان متخصصان معنوی و ایمان مدار تربیت شویم، در این صورت ارتش قادر به مقابله با هر تهدیدی خواهد بود. هر گونه تجهیزات را بسازید و در صورت لزوم از آن استفاده کنید. بنابراین، ما مؤلفه های آموزش و پرورش را با هم داریم.

وی با تاکید بر توجه به فناوری های نوین در آموزش نظامی گفت: توجه به فناوری های نوین یکی از مولفه هایی است که بر آن تاکید می کنیم. زیرا با توجه به تغییرات سریعی که در محیط و فناوری داریم، محیط ما با بلاتکلیفی مواجه است و باید خود را برای آینده ای آماده کنیم که با بلاتکلیفی مواجه است، به همین دلیل این مبحث را در آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مدارس خود قرار داده ایم تا نیروی انسانی ما با این عناوین جدید آشنا هستند، عناوینی مانند فناوری های جدید و فناوری های نوآورانه که تهدیدات آینده را متفاوت می کند.

دریادار سیاری بر تجربه و کار عملیاتی تاکید کرد و تفاوت آموزش نظامی و ملی را برشمرد و گفت: در ارتش از ابتدا پس از هر مقطع تحصیلی، تحصیلکردگان را وارد کار عملیاتی می کردیم تا آزمایش کنند و بعد دوباره دوره ها را یاد بگیرید، سپس آموزش می آید.

۲۷۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.