افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

ارتش اسرائیل رسما مسئولیت قتل یحیی السنوار در جنوب نوار غزه را بر عهده گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 400597
ارتش اسرائیل رسما مسئولیت قتل یحیی السنوار در جنوب نوار غزه را بر عهده گرفت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی رسما مسئولیت قتل یحیی را بر عهده گرفت. زیبا کردندر عملیاتی که روز چهارشنبه در جنوب نوار غزه انجام شد، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شد. همچنین اسرائیل کاتزوزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی خطاب به وزرای خارجه جهان اظهار داشت: […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی رسما مسئولیت قتل یحیی را بر عهده گرفت. زیبا کردندر عملیاتی که روز چهارشنبه در جنوب نوار غزه انجام شد، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شد.

همچنین اسرائیل کاتزوزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی خطاب به وزرای خارجه جهان اظهار داشت: ما زیبا کردن کشته شده حذف زیبا کردن امکان آزادی فوری اسرا را افزایش می دهد. از بین بردن زیبا کردن این تغییراتی را به همراه خواهد داشت که بدون حماس به واقعیت جدیدی در غزه منجر خواهد شد.

اوف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: اسرائیل امروز در جنگی طولانی با یحیی است. زیبا کردن وحشت به پایان رسید زیبا کردن این یک پیام به خانواده های زندانیان است که ما برای آنها هر کاری انجام خواهیم داد!

هالیوی رئیس ستاد کل رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد: پس از یک سال حساب ما با گناه مستقر می شویم. آره قلاب احتمال تکرار حملات 7 اکتبر وجود داشت.

این در حالی که رادیو صهیونیستی اعلام کرد گناه او دیروز به قتل رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که در حال بررسی احتمال شهادت یحیی است. زیبا کردناو رئیس دفتر سیاسی حماس در عملیاتی در نوار غزه است.

پلیس رژیم صهیونیستی و شابکسازمان اطلاعات داخلی این رژیم و سخنگوی ارتش در بیانیه ای مشترک از انجام آزمایشات برای شناسایی هویت خبر دادند. زیبا کردن واقعیت است و اگر تایید شود که او به قتل رسیده است، آن را به طور رسمی اعلام می کنند.

حماس به این اظهارات رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است. پس از ترور اسماعیل هانیهرئیس فقید دفتر سیاسی حماس در تهران، زیبا کردن او به عنوان جانشین وی معرفی شد. ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این نیز مدعی تروریسم بوده است. زیبا کردن و هر بار اصالت آن تکذیب می شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.