افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

ارتش اسرائیل: تعداد سربازان کشته شده بر اثر آتش داخلی وحشتناک است

  • کد خبر : 187615
ارتش اسرائیل: تعداد سربازان کشته شده بر اثر آتش داخلی وحشتناک است

به گزارش خبرگزاری فارس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تلفات نظامیان این رژیم در نتیجه آتش داخلی در جنگ غزه را «یک چیز وحشتناک» توصیف کرد. دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در مصاحبه با NBC گفت که نیروهای ارتش اسرائیل در شرایط سخت در غزه عمل می کنند. وی گفت که نیروهای حماس از شبکه گسترده […]

به گزارش خبرگزاری فارس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تلفات نظامیان این رژیم در نتیجه آتش داخلی در جنگ غزه را «یک چیز وحشتناک» توصیف کرد.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل در مصاحبه با NBC گفت که نیروهای ارتش اسرائیل در شرایط سخت در غزه عمل می کنند. وی گفت که نیروهای حماس از شبکه گسترده تونل های خود در غزه برای کمین استفاده می کنند.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: “ما از هر حادثه درس می گیریم و از درس های آموخته شده برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث وحشتناکی استفاده می کنیم.”

شبکه ان‌بی‌سی حادثه‌ای را شرح داد که در 8 ژانویه رخ داد که در آن بر اثر شلیک اشتباه سربازان اسرائیلی به نیروهای داخلی، 6 نفر کشته و 14 نفر زخمی شدند. در آن حادثه مهندسان نظامی اسرائیل در حال کار بر روی مواد منفجره در ساختمان حماس بودند که یک تانک به سمت آن ساختمان شلیک کرد و باعث انفجار شد.

NBC می نویسد که کشته شدن این سربازان اسرائیلی تنها یکی از سلسله حوادثی است که از 7 اکتبر تاکنون در آن سربازان این رژیم بر اثر تیراندازی داخلی کشته شده اند. بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده توسط ارتش اسرائیل، از میان 170 سرباز اسرائیلی که سال گذشته در غزه جان باختند، 29 نفر از آنها بر اثر شلیک گلوله خود یا حوادث دیگر جان خود را از دست دادند.

بسیاری از تحلیلگران آمار ارائه شده توسط ارتش اسرائیل در مورد تلفات غیرنظامیان را مشکوک و کم گزارش می دانند.

جیمز استاوریدیس، افسر سابق نیروی دریایی آمریکا که قبلاً یکی از فرماندهان ارشد نیروهای ناتو بود، گفت: «میزان شلیک علیه نیروهای داخلی در میان ارتش اسرائیل بالاست».

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.