افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

اراذل و اوباش با چاقو کودکی را در بوستان نهج البلاغه تهران کشتند! / قتل خونین در سرقت تلفن همراه!

  • کد خبر : 161588
اراذل و اوباش با چاقو کودکی را در بوستان نهج البلاغه تهران کشتند!  / قتل خونین در سرقت تلفن همراه!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا.ساعت 20:30 روز 12 دی ماه خبر آدم کشی مرد جوانی به اورژانس 110 پلیس گزارش شد و ماموران بلافاصله راهی محل شدند. عوامل در زمان ورود خود با جسد غرق در خون با جوان 30 ساله ای مواجه شدند که به گفته نامزدش و شاهدان حاضر در صحنه پس از […]

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا.ساعت 20:30 روز 12 دی ماه خبر آدم کشی مرد جوانی به اورژانس 110 پلیس گزارش شد و ماموران بلافاصله راهی محل شدند.

عوامل در زمان ورود خود با جسد غرق در خون با جوان 30 ساله ای مواجه شدند که به گفته نامزدش و شاهدان حاضر در صحنه پس از یک حمله وحشیانه مورد ضرب و شتم 4 سارق خشن قرار گرفت. چاقو به آدم کشی رسیدن

تحقیقات اولیه نشان داد که سارقان عمدا سرقت گوشی معشوق این پسر به او حمله کرد و با مقاومت او او را کشتند و تلفن همراه مقتول را دزدیدند و متواری شدند.

نامزد مقتول به ماموران گفت: من و سعید از در می رفتیم. پارک نهج بلاغه آنجا بودیم که دو موتورسوار به سمت ما آمدند و پس از چند ثانیه قصد گرفتند گوشی سعید را بگیرند اما او مقاومت کرد و یکی از سارقان چاقوی خود را از جیبش بیرون آورد و به ما حمله کرد.

بر اساس نظریه اولیه امدادگران، مرگ این جوان بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به ناحیه کتف و سر بوده است و خبر این قتل خونین به بازپرس قتل بازپرس دادسرای امور جنایی تایید شد. وی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و شناسایی در محل جنایت حاضر می شوند.

پس از تحقیقات بازپرس و مشاهدات وی از صحنه جنایت و با توجه به اظهارات همسر مقتول، جسد برای تحقیقات بیشتر و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این قتل هولناک به پزشکی قانونی منتقل شد. در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.