افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

اراذل خشن باقرشهر دستگیر شد

  • کد خبر : 183330
اراذل خشن باقرشهر دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت: در دی ماه سال 1402 با مراجعه و شکایت فردی مبنی بر سرقت مقدار زیادی پول و یک دستگاه تلفن همراه در منطقه باقرشهر، تحقیقات در این خصوص بلافاصله آغاز شد. در دستور کار عملیات، کلانتری 175 این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با […]

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت: در دی ماه سال 1402 با مراجعه و شکایت فردی مبنی بر سرقت مقدار زیادی پول و یک دستگاه تلفن همراه در منطقه باقرشهر، تحقیقات در این خصوص بلافاصله آغاز شد. در دستور کار عملیات، کلانتری 175 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های فراوان و اقدامات فنی سرانجام در 7 دی ماه سال جاری مخفیگاه متهم در منطقه باقرشهر شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم با مقامات قضایی تیم های عملیاتی نیروی انتظامی به محل اعزام شدند. به محل.کلانتری باقرشهر.

این افسر پلیس در ادامه بیان کرد: 175 روز پیش تیم عملیاتی کلانتری با حضور در مخفیگاه متهم، طی یک عملیات منسجم پلیسی، متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم 36 ساله که سابقه طولانی در این موضوع دارد، کشف شد. سرقت با وجود تکذیب اولیه دلایل و مدارک پلیس به 5 فقره سرقت اعتراف کردند و تاکنون 2 شاکی با مراجعه به کلانتری متهم را شناسایی و متهم نیز برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه ها و شگردهای سارقانی که اقدام به سرقت کالاهای با ارزش می کنند از شهروندان خواست: برای تامین امنیت شخصی و مالی خود از نگهداری و حمل وجوه نقد و کالاهای با ارزش خودداری و در صورت اجبار از حمل آن خودداری کنند. و پول نقد یا اشیای قیمتی را ذخیره کنید و آنها را در معرض دید دیگران قرار ندهید و توجه اطرافیان خود را جلب نکنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.