افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

اراده ملت ایران بود که عملیات «قول صادقانه» را رقم زد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 244740
اراده ملت ایران بود که عملیات «قول صادقانه» را رقم زد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترمراسم صبحگاه بسیج قرارگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سخنگوی و معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سردار رضا طلاینیک برگزار شد. به عنوان جمعی از مسئولان و کارکنان این نهاد نظارتی. سردار طلایی نیک در این دیدار با گرامیداشت یاد و […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترمراسم صبحگاه بسیج قرارگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سخنگوی و معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سردار رضا طلاینیک برگزار شد. به عنوان جمعی از مسئولان و کارکنان این نهاد نظارتی.

سردار طلایی نیک در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم و شهدای ایران اسلامی اظهار داشت: احیای اسلام ناب محمدی، شخصیت مردمی انقلاب اسلامی و رهبری ولایی سه عضویت یعنی در 45 سال گذشته، واجد شرایط و او پیشگام این حرکت الهی بود. هستند.

سخنگوی وزارت دفاع در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای واقعی، احیای اسلام ناب محمدی (ص) بود که پس از تلاش های نافرجام رژیم شاهنشاهی برای گسترش اسلام ستیزی و حذف آن. دین و معنویت سطوح مختلف جامعه، او توانست سبکی بدون جایگزین الگوی جامعه اسلامی را به جهانیان عرضه می کند.

وی همچنین به تبیین مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی پرداخت و تصریح کرد: اعتماد به مردم یکی از اساسی ترین اصول مکتب ائمه اطهار (ع) انقلاب است زیرا هر زمان که مشارکت مردم در امور کشور بیشتر می شد، موفقیت ها نیز به همین نسبت افزایش یافت.

سردار طلایی نیک با بیان اینکه مهمترین ویژگی شعار 1403 مشارکت مردم در اقتصاد و تولید است، افزود: تاریخ گواه این است که فتوحات در هشت سال دفاع مقدس از لحظه ای پدید آمد که موانع مشارکت مستقیم بود. از مردم در جبهه های نبرد حق علیه باطل حذف شد. بر این اساس تا زمانی که اقتصاد کشور مردمی نباشد و مردم در تولید کشور مشارکت نداشته باشند، شاهد اقدامات موثری برای بهبود وضعیت معیشتی نخواهیم بود.

معاون برنامه ریزی راهبردی و توسعه مدیریت وزارت دفاع در ادامه گفت: شاهکار انقلاب اسلامی تحقق «ولایت رهبری» بود که با تلفیق توانمندی های اسلامی و مردمی، افتخارات بزرگی را برای ملت به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی پیوند بخش دفاعی و مردم از طریق توانمندی به نام بسیج مستضعفین بود، تصریح کرد: هر چند منفعت افسردگی ابزارهای پیشرفته جنگی مانند پهپاد و موشک، مطلوب و بازدارنده است، اما این اراده و اراده ملت در سناریوی ایران اسلامی که عملیات وعده صادق علیه رژیم قاتل صهیونیستی را به پایان رساند، همیشه وجود داشت کشورهای منطقه و معادلات بین المللی بین المللی را تغییر داد

سردار رضا طلاینیک گفت: امروز بازدارندگی مؤثر مستلزم قدرت ترکیبی است. زیرا دشمن در حال برنامه ریزی جنگ نرم و سخت علیه کشور ماست. کوچک و ما همچنین باید توانایی های خود را برای مقابله با این تهدیدات ارتقا دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات زمینه را برای همکاری و همکاری بیشتر نهادها با این نهاد ناظر فراهم کرده است. پول“، “تحقق انضباط مالی”، “اثربخشی در کاهش شکاف فقر و ثروت” و همچنین “مبارزه با فساد و فساد” از مواردی است که بحمدالله دیوان محاسبات توانسته است نقش ویژه ای در تحقق آن دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.