افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

اراده ای برای تکمیل راه آهن اردبیل نمی بینم.

  • کد خبر : 168355
اراده ای برای تکمیل راه آهن اردبیل نمی بینم.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با تزریق یکی دو میلیارد تومان اعتبار این پروژه تا پایان سال جاری نمی تواند به بهره برداری برسد اما باید منابع بیشتری برای این پروژه تزریق شود. وی گفت: اگرچه دولت سیزدهم با دستور رئیس جمهور تلاش زیادی برای تکمیل این پروژه انجام […]

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با تزریق یکی دو میلیارد تومان اعتبار این پروژه تا پایان سال جاری نمی تواند به بهره برداری برسد اما باید منابع بیشتری برای این پروژه تزریق شود.

وی گفت: اگرچه دولت سیزدهم با دستور رئیس جمهور تلاش زیادی برای تکمیل این پروژه انجام داد، اما بعید است تا پایان امسال 43 کیلومتر ریل گذاری و 500 متر فرعی انجام شده و پروژه به اتمام برسد. . آماده بهره برداری در 2-3 ماه آینده.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در شورای اسلامی گفت: بعید است راه آهن اردبیل تا قبل از دهه فجر با حضور رئیس جمهور آماده افتتاح شود و قطعا باید منتظر تکمیل آن باشیم. و بهره برداری از این پروژه در سه ماهه اول سال آینده.

بدری افزود: متاسفانه سازمان برنامه و بودجه اراده ای برای تزریق منابع لازم برای این پروژه و پرداخت مطالبات پیمانکاران و خرید ریل و سایر منابع لازم نشان نمی دهد و لازم است وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی توسعه برای تامین این منابع با نظارت مستمر.” مناسب تر فکر کنید

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه تلاش موثری لازم است و بازدیدها و گزارش های مکرر قطعا دردی را دوا نمی کند و لازم است بعد از گذشت 20 سال مردم استان اردبیل از ال نیس شیرین لذت ببرند. برای استفاده از این پروژه و پیوستن به شبکه. راه آهن سراسری را امتحان کنید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در شورای اسلامی افزود: پیمانکار پروژه باید به این سؤالات پاسخ روشنی بدهد که روزانه چقدر می تواند ریل گذاری یا عملیات روکش کاری را انجام دهد که قطعاً بر اساس برآوردها است. و تحلیل شرایط موجود به این نتیجه رسیده ایم که این پروژه تا پایان امسال آماده افتتاح نخواهد بود و سال آینده باید شاهد تکمیل و راه اندازی این خط ریلی باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.