افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

ارائه گزارش دربی 103 برای تصمیم گیری کمیته انضباطی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 232688
ارائه گزارش دربی 103 برای تصمیم گیری کمیته انضباطی – پرسپولیس نیوز

گزارش اتفاقات دیدار استقلال و پرسپولیس برای رسیدگی در حاشیه صد و سومین دربی پایتخت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده است. صد و سومین دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس هرچند نکته فنی خاصی نداشت؛ اما طبق معمول عاری از عوارض نبود. گزارش این دیدار که با تساوی بدون گل به […]

گزارش اتفاقات دیدار استقلال و پرسپولیس برای رسیدگی در حاشیه صد و سومین دربی پایتخت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

صد و سومین دربی پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس هرچند نکته فنی خاصی نداشت؛ اما طبق معمول عاری از عوارض نبود. گزارش این دیدار که با تساوی بدون گل به پایان رسید، صبح امروز (جمعه) از سوی ناظران بازی به سازمان لیگ ارسال شد تا برای بررسی به کمیته انضباطی ارائه شود.

به گزارش مانیتورینگ، گزارش ناظر شامل پرتاب بطری و سنگ توسط هواداران دو تیم است. پرتاب ترقه و مواد منفجره بخشی دیگر از گزارش حادثه دربی 103 است که در کمیته انضباطی تصمیم گیری می شود.

نکته دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده، سوء استفاده مردم از بازیکنان و مربیان تیم رقیب است که باید توسط کمیته انضباطی رسیدگی شود.

حرکت صالح حردانی مدافع استقلال برای تحریک هواداران این تیم برای پرتاب اشیا به سمت هواداران که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است در گزارش ناظران مسابقه دیده نمی شود. این موضوع که با شکایت باشگاه پرسپولیس نیز همراه است یکی از مواردی است که کمیته انضباطی با توجه به فیلم های منتشر شده و همچنین مستندات باشگاه پرسپولیس به آن رسیدگی خواهد کرد و ناظران بازی اشرافی نداشتند. . در این مرحله.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)