افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

ارائه پرونده انضباطی شهاب زاهدی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 214530
ارائه پرونده انضباطی شهاب زاهدی – پرسپولیس نیوز

وکیل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که بند فسخ یک طرفه در قرارداد شهاب زاهدی وجود ندارد. شهاب زاهدی که به نظر می رسد قصد دارد پرسپولیس را به مقصد لیگ ژاپن ترک کند، در روزهای اخیر در تمرینات پالش پوشان حاضر نشده است و همین موضوع باعث شد تا خبر تشکیل کمیته انضباطی در خصوص […]

وکیل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که بند فسخ یک طرفه در قرارداد شهاب زاهدی وجود ندارد.

شهاب زاهدی که به نظر می رسد قصد دارد پرسپولیس را به مقصد لیگ ژاپن ترک کند، در روزهای اخیر در تمرینات پالش پوشان حاضر نشده است و همین موضوع باعث شد تا خبر تشکیل کمیته انضباطی در خصوص غیبت این بازیکن در تمرینات منتشر شود.

هومان هدایتی وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: من مسئولیتی در قبال سخنگویی باشگاه پرسپولیس ندارم و فقط به عنوان وکیل پاسخگو هستم. در قرارداد تمامی بازیکنان حرفه ای کشور میزان عدم حضور یا حضور بازیکنان در تمرینات و تعهداتی که در قبال باشگاه خود بر عهده گرفته اند وجود دارد. همه فوتبالیست های حرفه ای مشمول این موضوع می شوند و قطعا آقای زاهدی نیز در قبال قراردادش این تعهد را دارد به شرط اینکه قراردادش معتبر باشد.

وی تاکید کرد: همانطور که در یک مورد باشگاه کمیته انضباطی تشکیل داد و بازیکن دیگری را جریمه کرد، نماینده حقوقی، مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه اقدامات قانونی ویژه ای انجام خواهند داد.

هدایتی در پاسخ به اینکه آیا بند فسخ یک طرفه در قرارداد زاهدی وجود دارد یا خیر، گفت: به خاطر ندارم در قرارداد هیچ یک از بازیکنان بند فسخ یک طرفه وجود داشته باشد و اساساً بند فسخ یک طرفه در حرفه ای ها قرارداد بازیکنان وجود دارد. صرف نظر از شرایط قرارداد امکان پذیر نیست. مدیران محترم باشگاه و کسانی که در عقد قرارداد مشارکت دارند از معاون حقوقی گرفته تا سایر مسئولین مسئول این بخش هرگز چنین پیش بینی ای نخواهند کرد و در مورد آنها نیز صدق می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)