افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
1

ارائه شده توسط 4 گروه تئاتر در عمارت نوفل لوشاتو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 387369
ارائه شده توسط 4 گروه تئاتر در عمارت نوفل لوشاتو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه، عمارت نوفل لوشاتو با چهار نمایش «مجلس بانوان رخشورشاه»، «سلاخ»، «هملن» و «دورهمی چارلی» میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود. «مجلس زنان رخثور شاه» به نویسندگی بابک خواجه پاشا و کارگردانی علی یداللهی که اجراهای خود را از ۴ شهریور آغاز کرده است، هر شب ساعت […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه، عمارت نوفل لوشاتو با چهار نمایش «مجلس بانوان رخشورشاه»، «سلاخ»، «هملن» و «دورهمی چارلی» میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

«مجلس زنان رخثور شاه» به نویسندگی بابک خواجه پاشا و کارگردانی علی یداللهی که اجراهای خود را از ۴ شهریور آغاز کرده است، هر شب ساعت ۱۹:۴۰ اجرا می شود.

این نمایش که به داستان روز قبل از تاجگذاری احمدشاه قاجار اشاره دارد. ساعات شاد و مفرح را برای مخاطبان ایجاد کنید.

شهرام مسعودی، کاظم برزگر، میلاد رمضانی (ورجاوند)، آزیتا نوری وفا، مهشید ناصری، آرزو کریمی زند، مهتاب باجلان، طاهره بهرامی نیهادفر و آساره هداوند در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

«سلاخی» عنوان نمایش دیگری است که از شب گذشته (شنبه 23 مهرماه) ساعت 21:15 اجراهای خود را آغاز کرد.

نیما هاشمی سرشت، مهدی بزرگ زاده، پانته آ مرزبانیان، مریم گلدوز توکلی و علی تیمورفامیان بازیگران «سلاخی» هستند.

این نمایش توسط نیکلاس بیلن با نمایشنامه نویسی و کارگردانی آناهیتا آقاطاهر نوشته شده است که در خلاصه داستان آن آمده است: «شب کریسمس پیرمردی با لباس نظامی و کلاه بابانوئل در اداره پلیس پیدا می شود و ….»

«هملن» نمایش جدید اواسط مهرماه از عمارت نوفل لوشاتو است که امروز (یکشنبه 24 مهرماه) ساعت 18 با متن علی منصوری و کارگردانی مژگان مژانی اجرا می شود.

در خلاصه داستان «هملن» آمده است: جایی که پلیدی و بدی به هم می رسند و مراسم فروپاشی اخلاق و توقف نبض انسانیت را جشن می گیرند.

مهرزاد نیکنام، قدم ابراهیمی، امیرپور صفا، مرجان زاغریان، مهدی حیدری، سولماز زارع، پارسا متقی، فاطمه قاسمی، سینا زینل پور، سهیلا تیلاوی، سارا اکیف، وحید اسکندری، محمدرضا فرهمندتبار، عارفه حبیضه زاده، محمدرضا حبیبه زاده رضا ابراهیمی، شقایق شاهسون، ستایش جعفرزاده، هستی عزیزی، زهرا سامی فرد، دایانا داداشی گوکه، سینا الله یاری و آوا سلطانی زند بازیگران حاضر در این نمایش هستند.

«دورهمی چارلی» به نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری دیگر نمایشی است که از 4 مهرماه ساعت 20:30 در این تماشاخانه روی صحنه می رود.

«دورهمی چارلی» با اجرای آرین رستمی، محمدامین سالاری، هادی عبداللهی، حسین قاسمی معبود، علیرضا کرمی، اردوان محمدی پور، مهدی معزی، ریحانه یوسفی و محمد نیما مظاهری اجرا می شود.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت این آثار به سایت تیوال و یا گیشه نوفل لوشاتو مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.