افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

ارائه سه ترکیب رنگ جذاب برای تابستان 1402; مانتو نارنجی و سرمه ای امسال را فراموش نکنید.

  • کد خبر : 32351
ارائه سه ترکیب رنگ جذاب برای تابستان 1402;  مانتو نارنجی و سرمه ای امسال را فراموش نکنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: 1 به شایانوز داشتن ظاهری زیبا، جذاب و شیک به مسائل مختلفی بستگی دارد، پس قبل از انتخاب استایل تابستانی خود، خوب است کمی با این مسائل آشنا شوید. مثلا فراموش نکنید که داشتن ظاهری هماهنگ شما را زیباتر و چشمگیرتر می کند، بنابراین به انتخاب رنگ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:
1

به

شایانوز داشتن ظاهری زیبا، جذاب و شیک به مسائل مختلفی بستگی دارد، پس قبل از انتخاب استایل تابستانی خود، خوب است کمی با این مسائل آشنا شوید. مثلا فراموش نکنید که داشتن ظاهری هماهنگ شما را زیباتر و چشمگیرتر می کند، بنابراین به انتخاب رنگ ها و هماهنگی آنها در سبک توجه کنید. از آنجایی که مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر زنان ایرانی دارد و در واقع هسته اصلی استایل آنها را تشکیل می دهد و در کنار آن شال یا روسری، شلوار، کیف، کفش و اکسسوری استایل ما را تکمیل می کند. بهتر است در انتخاب رنگ این کالای فوق العاده بیشتر از سایر اقلام دقت کنید. پیشنهاد ما برای تابستان امسال انتخاب مانتو سرمه ای، مانتو سبز و یا حتی نارنجی است. البته اگر دوست ندارید مانتوهای رنگارنگ و پر زرق و برق بپوشید، می توانید با استفاده از این رنگ ها در اجناس مکمل یا اکسسوری ظاهر خود را جذاب کنید. به عنوان مثال، شلوار سرمه ای یا سبز می تواند مکمل خوبی برای استایل تابستانی باشد.

یکی از چالش هایی که در فصل تابستان با آن روبه رو هستیم، انتخاب لباس های تابستانی و خنک است و فراموش نکنید که استایل سرد به انتخاب رنگ مناسب نیز بستگی دارد، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا تعدادی از جدیدترین مدل های استایل تابستانی با رنگ های جذاب و مد روز را بشناسید.

کت سبز

معجزه رنگ نارنجی در تابستان; چرا کافتان نارنجی نه؟

یکی از رنگ های جذاب برای فصل تابستان رنگ نارنجی است پس بهتر است با انتخاب این رنگ استایل تابستانی متفاوتی را تجربه کنید. نارنجی یکی از رنگ های شادی است که طرفداران زیادی در صنعت مد و لباس دارد. از نظر روانشناسی، نارنجی یکی از رنگ های شاد است و به شما نشاط و انرژی می دهد، پس برای تثبیت این رنگ در استایل خود دقت کنید که رنگ های مکملی که انتخاب می کنید قرار نیست انرژی و جذابیت نارنجی را کاهش دهد. به عنوان مثال رنگ سبز مکمل خوبی برای مانتو نارنجی خواهد بود، چه رنگ نارنجی عنصر اصلی باشد و چه مکمل، بنابراین اصراری برای انتخاب مانتو نارنجی وجود ندارد، اما می توانید کت سفید را انتخاب کنید، به جای آن پیراهن و شلوار نارنجی بپوشید.

کت سبز

کت نارنجی

آبی زغالی و آبی سرمه ای; سبک تابستانی نیاز به کنتراست دارد.

آبی تیره، از آبی سرمه ای گرفته تا آبی بنزینی تا آبی زغالی، همه گزینه های مناسبی برای استایل تابستانی هستند، به شرطی که از رنگ های سفید و روشن برای هماهنگی با آن ها استفاده کنید. زیرا تضاد رنگ ها بهترین ترکیب و استایل را برای شما به ارمغان می آورد. پس اگر می خواهید استایلی جذاب و تابستانی داشته باشید، کت سفید بپوشید و با شلوار و اکسسوری های آبی بنزینی به خود کمک کنید. البته می توانید کت های کنفی مد روز امسال را نیز بپوشید، برای مثال دوخت سرمه ای یا آبی روی کت های کنفی جذابیت استایل شما را چند برابر می کند.

کت نارنجی

مانتو تابستانی

تابستان امسال سبز بپوش، چه سبز زارا باشد چه سبز کاهویی

جذاب ترین استایل های بهاری و تابستانی را می توان آن دسته از سبک هایی دانست که رنگ سبز در آنها نقش مهمی دارد. به عنوان مثال، امسال رنگ سبز زارا یکی از رنگ های مد روز و جذاب بوده است که بارها در دنیای مد و مد دیده شده است، بنابراین انتخاب کت سبز از زارا می تواند ظاهر ساده شما را به ظاهری جذاب و در عین حال شیک تبدیل کند. البته فراموش نکنید که ترکیب کت سبز کار ساده ای نیست. برای مثال می توانید گزینه راحتی را انتخاب کنید و شلوار مشکی بپوشید اما استایل شما چاپلوس نباشد، پیشنهاد ما برای ترکیب با مانتو سبز استفاده از رنگ های نارنجی، سرخابی یا آبی است. زیرا این رنگ ها جذابیت کت شما را چند برابر خواهند کرد.

کت سبز

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=32351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.