افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

ارائه رسمی Infinix Hot 50 Pro Plus. طراحی زیبا و صفحه نمایش 120 هرتز

  • کد خبر : 403724
ارائه رسمی Infinix Hot 50 Pro Plus. طراحی زیبا و صفحه نمایش 120 هرتز

اینفینیکس به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را با نام «Infinix Hot 50 Pro Plus» (+Infinix Hot 50 Pro) معرفی کرده است. این گوشی که چند روز پیش به صورت غیررسمی فاش شد، اکنون رسماً رونمایی شده و با ویژگی های قابل توجهی مانند صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و طراحی بسیار […]

اینفینیکس به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را با نام «Infinix Hot 50 Pro Plus» (+Infinix Hot 50 Pro) معرفی کرده است. این گوشی که چند روز پیش به صورت غیررسمی فاش شد، اکنون رسماً رونمایی شده و با ویژگی های قابل توجهی مانند صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و طراحی بسیار باریک مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله به بررسی ویژگی ها و مشخصات این گوشی جذاب می پردازیم. با ما در DJ باشید.

طراحی باریک و سبک

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که اینفینیکس در معرفی هات 50 پرو پلاس به آن اشاره کرد، طراحی بسیار باریک این گوشی است. ضخامت این دستگاه تنها 6.8 میلی متر است و اینفینیکس آن را به عنوان یکی از باریک ترین گوشی های هوشمند دنیا با طراحی 3 بعدی SlimEdge خمیده معرفی کرده است. این ویژگی در کنار لبه های منحنی و ظریف جلوه ای بسیار زیبا و ظریف به این گوشی بخشیده و استفاده از آن را آسان کرده است. اینفینیکس در ساخت این دستگاه نیز از فناوری معماری TitanWing استفاده کرده است که به ادعای این شرکت ترکیبی بی نظیر از ظرافت و دوام است.

صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز

Infinix Hot 50 Pro Plus دارای صفحه نمایش AMOLED خمیده با نرخ رفرش 120 هرتز است که یکی از بزرگترین نقاط قوت آن است. این نمایشگر با قابلیت همیشه روشن و محافظ گوریلا گلس به کاربران اجازه می دهد تا تصاویری شفاف و روان را با کیفیت بالا تجربه کنند. همچنین دوربین سلفی این گوشی در سوراخی در مرکز نمایشگر قرار گرفته و اسکنر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است که امنیت و استفاده راحت تری را فراهم می کند.

نکته جالب دیگر این است که این صفحه نمایش حتی در صورت مرطوب یا چرب بودن انگشتان به خوبی عمل می کند و این موضوع برای کاربرانی که در شرایط مختلف از گوشی استفاده می کنند بسیار مفید خواهد بود.

عملکرد پردازش و فضای ذخیره سازی

این گوشی هوشمند از پردازنده Helio G100 بهره می برد و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره سازی از طریق کارت حافظه microSD وجود دارد که پاسخگوی نیاز کاربران به فضای ذخیره سازی بیشتر است. این مشخصات برای یک گوشی هوشمند 4G مناسب به نظر می رسد و می تواند نیازهای روزانه کاربران را به خوبی برطرف کند.

ظرفیت باتری و شارژ.

Infinix Hot 50 Pro Plus از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از طریق پورت USB-C با توان 33 وات شارژ می شود. این ظرفیت باتری به کاربران این امکان را می دهد که مدت زمان بیشتری از گوشی خود استفاده کنند و از شارژ سریع آن بهره مند شوند. این ویژگی ها به خصوص برای کاربرانی که نیاز به استفاده مداوم از گوشی دارند بسیار مهم و جذاب است.

سایر ویژگی ها و مقاومت در برابر آب

یکی دیگر از ویژگی های مهم این گوشی هوشمند گواهی IP54 است که نشان می دهد این دستگاه در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب مقاوم است. بنابراین کاربران می توانند با اطمینان خاطر در شرایط محیطی مختلف از این دستگاه استفاده کنند. علاوه بر این، این گوشی دارای دو بلندگو با تنظیم JBL است که تجربه صوتی باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

رنگ و زمان تحویل

Infinix Hot 50 Pro Plus در سه رنگ مختلف عرضه می شود و اکنون برای پیش فروش در کنیا از طریق فروشگاه های آنلاین مختلف در دسترس است. البته اینفینیکس اطلاعات دقیقی از تمامی مشخصات این گوشی منتشر نکرده است و باید منتظر باشیم تا این شرکت اطلاعات بیشتری را از طریق وب سایت خود به اشتراک بگذارد.

نتیجه گیری

اینفینیکس هات 50 پرو پلاس با طراحی باریک و شیک، نمایشگر باکیفیت و چندین ویژگی مانند باتری با ظرفیت بالا و شارژ سریع به عنوان یک گوشی هوشمند جذاب در بازار گوشی های میان رده معرفی شده است. اگر به دنبال گوشی با طراحی زیبا، عملکرد خوب و ویژگی های منحصر به فرد هستید، Infinix Hot 50 Pro Plus می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.