افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

ارائه خدمات پزشکی به بیش از هزار نفر در جشنواره ام احمد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369672
ارائه خدمات پزشکی به بیش از هزار نفر در جشنواره ام احمد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

سجاد سحری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مددجویان حزب ام احمدص) وی گفت: در این غرفه خدمات درمانی به مشتریان ارائه می شود. وی افزود: خدمات ارائه شده شامل اندازه گیری قند، فشار خون، اکسیژن خون، قد و وزن است که همه مردم می توانند در این جشن […]

سجاد سحری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مددجویان حزب ام احمدص) وی گفت: در این غرفه خدمات درمانی به مشتریان ارائه می شود.

وی افزود: خدمات ارائه شده شامل اندازه گیری قند، فشار خون، اکسیژن خون، قد و وزن است که همه مردم می توانند در این جشن از آن بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: کلیه خدمات پزشکی در غرفه سلامت جشن بزرگ امت احمد (ص) در سنندج رایگان است.

همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص)ص) برای دومین سال متوالی بزرگترین خیابان شهر سنندج ساخته شد.

عابر پیاده فردوسی امروز حال و هوای دیگری دارد، امروز همه مردم سنندج آمده اند، از کودک و جوان گرفته تا پیر و زن، از بازار و دستفروش تا کارمند و خانه دار، همه آمده اند تا در این جشن شرکت کنند.

جشن بزرگ “عید احمد احمد”ص)امسال برای دومین سال متوالی به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) در سنندج جشن گرفته شد و در این مراسم 130 غرفه برای ارائه خدمات رایگان به مردم برپا شد.

در این مراسم علاوه بر گروه های فرهنگی و هنری استان از چهره های ملی همچون علی مشهدی، محمد اصفهانی، مریم وطن پور، حامد سلطانی، مرتضی حسینی، علی صالحی، فرزاد فرخ، پیام عزیزی و رضا هلالی دعوت شده است. این جشن و مجریان برنامه کودک نیز برنامه هایی را برای کودکان و نوجوانان اجرا می کنند تا همه مردم این دیار از برنامه های شاد این جشن بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.