افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ارائه بهترین رستوران های کرمانشاه + آدرس و تلفن

  • کد خبر : 364839
ارائه بهترین رستوران های کرمانشاه + آدرس و تلفن

اگر از علاقه مندان به گشت و گذار و امتحان غذاهای جدید با طعم های مختلف هستید، کرمانشاه یکی از مقاصد جذاب برای شما خواهد بود. غذاهای سنتی لذیذ مانند دنده کبابی، شیشلیک یا خورشت چلک را می توانید با روش طبخ خاص در بهترین رستوران های کرمانشاه امتحان کنید و سفر خود را با […]

اگر از علاقه مندان به گشت و گذار و امتحان غذاهای جدید با طعم های مختلف هستید، کرمانشاه یکی از مقاصد جذاب برای شما خواهد بود. غذاهای سنتی لذیذ مانند دنده کبابی، شیشلیک یا خورشت چلک را می توانید با روش طبخ خاص در بهترین رستوران های کرمانشاه امتحان کنید و سفر خود را با طعم غذاهای معروف این شهر خاطره انگیزتر کنید. رستوران های کرمانشاه از نظر کیفیت، قیمت و هزینه تنوع زیادی دارند که در این مقاله از مجله گردشگری منعکس شده است. امروز پرواز کن سعی داریم بهترین و محبوب ترین رستوران های کرمانشاه را به شما معرفی کنیم.

رستوران عمارت بامگاه تجربه غذا خوردن در خانه گجری

یکی از جذاب ترین رستوران های سنتی کرمانشاه که می توانید در سفر به این شهر تاریخی امتحان کنید، رستوران بامگاه مانده است. این رستوران کوچک و قابل حمل گنجایش 26 مهمان را دارد. در این رستوران می توانید شام را در ساختمانی به جا مانده از دوران قاجار میل کنید. منوی جذاب، معماری چشمگیر و فضای آرام آن، این محیط را به یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه تبدیل کرده است.

در این رستوران غذاهای کرمانشاهی با دستور پخت های اصیل را تجربه خواهید کرد. همچنین در سفر به کرمانشاه نه تنها می توانید غذاهای این رستوران را امتحان کنید، بلکه می توانید در این عمارت نیز اقامت داشته باشید. از بهترین غذاهای این رستوران می توان به خورشت چلک، انواع کباب، دنده کباب اصیل کرمانشاهی و … اشاره کرد.

  • آدرس: کرمانشاه، جلوخان، روبروی مسجد جامع، رستوران بامگاه، کوچه شهیدانتظیری، پلاک 52
  • شماره تماس رستوران بامگاه.:08337213794

آدرس رستوران بامگاه مانده در گوگل مپ

رستوران سنتی در 300 متری غار قوری قلعه

یکی از رستوران های سنتی و اصیل کرمانشاهی که در سفر به این شهر می توانید پیدا کنید، رستوران ای شکوه است که نام آن از غاری بزرگ در مسیر این رستوران گرفته شده است. در زبان محلی کرمانشاهی ایه شکوات به معنای غار است. ویژگی خاص و منحصر به فرد این رستوران سنتی که آن را به یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه تبدیل می کند، قرار گرفتن آن در چند قدمی غار زیبای قوری قلعه است. اگر به این رستوران سر زدید حتماً کلانای کرمانشاهی را امتحان کنید که یک نان دو لایه سنتی کرمانشاه و سنندج است. این نان روی چوب ساج و آتش با روغن اصیل کرمانشاهی پخته می شود.

رستوران غار سنتی کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، 25 کیلومتری شهر روانسر، نزدیک روستای قوری قلعه، دامنه کوه شاهو، رستوران سنتی اشک وات
  • شماره تماس:09189306447

رستوران عالی یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه.

اگر به دنبال بهترین و خاص ترین رستوران کرمانشاه هستید، عالیجناب یکی از بهترین هاست که با محیطی جذاب می تواند انتخابی ایده آل برای جشن تولد و عروسی باشد. این رستوران منوی متنوعی دارد، از کباب های خوشمزه با برنج زعفرانی گرفته تا دسرهای هیجان انگیزی که لذت خوردن را برای شما دو چندان می کند.

رستوران عالیجناب یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، خیابان شریعتی، جنب بانک صادرات، رستوران عالیجناب
  • شماره تماس رستوران عالی:091873440005

آدرس رستوران علیجناب در نقشه گوگل

باغ رستوران کامبادن غذاخوری در آلاچیق های سنتی

اگر زیبایی محیط رستوران برایتان مهم است، رستوران باغ کامبدان بهترین انتخاب است. این رستوران جذاب منوی متنوعی از غذاهای لذیذ اصیل ایرانی مانند ماهی، مرغ شکم پر، سیخ دیزی، دل و جگر با دوغ و سبزیجات تازه ارائه می دهد. رستوران کامبدان در فاصله کمی از پارک کوهستان و طاق بستان قرار دارد. در این رستوران می توانید سه نوبت صبحانه، ناهار و شام را در فضای باز و در آلاچیق های آن میل کنید. از آنجایی که کامبدان یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه محسوب می شود، آخر هفته ها شلوغ است، اما بهترین منوی آن متعلق به آخر هفته است.

باغ رستوران کامبادن کرمانشاه با امکان صرف غذا در آلاچیق های سنتی
  • آدرس: کرمانشاه، پارک غربی، برش دوم سمت راست
  • شماره تماس رستوران باغ کامبادان:09106183900

آدرس رستوران کامبادن در نقشه گوگل

رستوران شایلی تنوع بی نظیری از طعم ها.

اگر به دنبال بهترین رستوران کرمانشاه هستید، شایلی نیز ممکن است شما را شگفت زده کند. این رستوران معروف و محبوب همه سلیقه ها را برآورده می کند. صرف نظر از اینکه در رستوران شایلی به چه غذایی می روید، می توانید انواع غذاهای سنتی و بین المللی، گوشت و غذاهای دریایی را در منوی شایلی امتحان کنید. پس اگر اهل انتخاب هستید و نمی توانید چیزی بخورید، رستوران شایلی را جزو اولویت های خود در لیست رستوران های کرمانشاه قرار دهید.

رستوران شایلی کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، میدان رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان
  • شماره تماس رستوران شایلی:08337263040

آدرس رستوران شایلی در نقشه گوگل

رستوران هتل جمشید رستورانی در هتلی مجلل.

رستورانی پرطرفدار در هتل چهار ستاره جمشید وجود دارد که در آن لذت صرف غذا را با چشم اندازی از طاق بستان تجربه خواهید کرد. رستوران ابن طبقه پایین هتل جمشید کرمانشاه در منطقه ای کوهستانی واقع شده است. اگر به این رستوران سر زدید، دنده کباب معروف آنها را از دست ندهید. اگرچه قیمت غذا در رستوران های کرمانشاه در اکثر مواقع مناسب است، اما ممکن است در این رستوران قیمت های بالاتری پیدا کنید که به کیفیت و خدماتی که دریافت می کنید می ارزد.

رستوران هتل جمشید یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه است.
  • آدرس: کرمانشاه، میدان طاق بستان
  • شماره تماس رستوران هتل جمشید:083342999666

آدرس رستوران هتل جمشید در گوگل مپ

رستوران سوری گزینه ای عالی از لیست بهترین رستوران های کرمانشاه.

بهترین رستوران های دنیا هر کدام ویژگی خاصی دارند و به همین دلیل در بین مشتریان محبوب می شوند. رستوران سوری در کرمانشاه یکی از آن رستوران های خاص و پرطرفدار است. موسیقی زنده، بنای زیبا و تاریخی با معماری دوران قاجار و فضایی شاد و صمیمی باعث می شود از انتخاب یک رستوران سوری برای شام پشیمان نشوید. اگر به این رستوران سر زدید، گوشت ماهیچه آنها را از دست ندهید. طعم این غذا به همراه شیشلیک معروف و مرغ کبابی آن خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

رستوران سوری در کرمانشاه
  • آدرس: کرمانشاه، خیابان گمرک، جنب سرزاب شهری، کوچه فصیحی، پلاک 127
  • شماره تماس رستوران سوری:093585715557

آدرس یک رستوران سوری در نقشه گوگل

رستوران arg رستورانی در طبقه یازدهم.

در میان لیست رستوران های خوب کرمانشاه، رستوران مجلل و شیک ارگ شما را شگفت زده خواهد کرد. این رستوران واقع در طبقه یازدهم برج تجاری با منوی متنوعی از غذاهای سنتی و بین المللی یکی از گزینه های رضایت بخش شما در سفر به این شهر است. اگر به دنبال یافتن بهترین رستوران های کرمانشاه از نظر جمعیت هستید، ارگ می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. اگر به این رستوران سر زدید، شیشلیک با استخوان و خورش بادام را حتما امتحان کنید.

رستوران ارگ یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه است.
  • آدرس: کرمانشاه، میدان کاشانی (مصدق)، مجتمع تجاری اداری ارگ، طبقه یازدهم
  • شماره تماس رستوران ارگ:08337299410-14

آدرس رستوران ارگ در نقشه گوگل

خوردن رستوران شیرین و فرهاد در صحنه کرمانشاه

کرمانشاه شهر شیرین و عاشقانه فرهاد است. این داستان زیبا نام یک رستوران سنتی در این شهر است. این رستوران که در کنار آبشار زیبای دربند سنه واقع شده است، به شما این امکان را می دهد که ساعات خوشی را در حین صرف غذا سپری کنید. دکوراسیون این رستوران با تخت های چوبی در فضای باز، میز ساده با انواع کباب ها و دوغ تازه تجربه خاصی را برای شما رقم خواهد زد.

  • آدرس: کرمانشاه، سنه، خیابان دربند.
  • شماره تلفن رستوران شیرین و فرهاد:09183380213

آدرس رستوران شیرین و فرهاد روی نقشه گوگل

بهترین رستوران های کرمانشاه سفری به دنیای طعم های اصیل

کرمانشاه، شهری با تاریخ و فرهنگ غنی و جاذبه های تاریخی و طبیعی، به خاطر تنوع غذاها و رستوران های بی نظیرش نیز شهرت دارد. اگر به دنبال تجربه طعم های اصیل ایرانی و غذاهای محلی کرمانشاه هستید، این شهر مقصد مناسبی برای شما خواهد بود. با رزرو بلیط هواپیما و یکی از هتل های کرمانشاه به این شهر جذاب بروید و از سفر خود لذت ببرید.

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های کرمانشاه را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

سوالات متداول در مورد بهترین رستوران های کرمانشاه

غذاهای معروف کرمانشاه کدامند؟

از غذاهای معروف این شهر می توان به دنده کبابی، شیشلیک، آبگوشت، خورشت چلک و انواع خورش ها اشاره کرد.

بهترین رستوران های سنتی کرمانشاه کدامند؟

رستوران های سنتی کرمانشاه با معماری و دکوراسیون سنتی دارای فضای پذیرایی دلنشینی هستند که از جمله آنها می توان به رستوران بامگاه ماندار، رستوران سنتی ای شکوه و رستوران شایلی اشاره کرد.

بهترین رستوران کرمانشاه کدام است؟

رستوران سوری، ارگ و هتل جمشید از بهترین رستوران های کرمانشاه محسوب می شوند.

کدام رستوران در کرمانشاه بهترین دنده کباب را سرو می کند؟

رستوران های بامگاه مانده، شایلی و ارگ بهترین گزینه برای امتحان دنده کبابی معروف کرمانشاهی هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.