افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

ارائه بسته های سرمایه گذاری مازندران در نمایشگاه صادرات منطقه آزاد ایران

  • کد خبر : 412281
ارائه بسته های سرمایه گذاری مازندران در نمایشگاه صادرات منطقه آزاد ایران

حجت الاسلام مجیدرضا فولادی در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به حضور پررنگ سازمان منطقه آزاد مازندران در هشتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت های صادراتی مناطق ویژه اقتصادی و آزاد از ایران در مشهد گفت: : با حضور برخی از مدیران کل مناطق آزاد و سرکنسول کشورهای […]

حجت الاسلام مجیدرضا فولادی در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به حضور پررنگ سازمان منطقه آزاد مازندران در هشتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت های صادراتی مناطق ویژه اقتصادی و آزاد از ایران در مشهد گفت: : با حضور برخی از مدیران کل مناطق آزاد و سرکنسول کشورهای افغانستان و ترکمنستان و برخی مقامات کشوری و استانی هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی این مناطق و نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای مرکز را برگزار کردند. آسیا و افغانستان به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی مشهد.

وی افزود: با حضور شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در محل نمایشگاه، آخرین بسترهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد مازندران و شناسایی ظرفیت های مغفول مانده در این منطقه ارائه شد.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری مازندران گفت: منطقه آزاد تجاری-صنعتی مازندران با برپایی غرفه، توانمندی های اقتصادی مازندران را به تجار، صادرکنندگان و کارآفرینان داخلی و خارجی معرفی کرد و جلسات متعددی را با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران برگزار کرد و از تولید بازدید کرد. و واحدهای صنعتی حفظ شدند.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 1800 متر مربع و در اتاق عطار برای استقرار شرکت های حاضر در نظر گرفته شد که محصولات و تولیدات خود را نیز در معرض دید عموم قرار دادند.

به گفته فولادی، سازمان منطقه آزاد مازندران نیز با حضور پررنگ خود در غرفه دوم این نمایشگاه، فرصت مناسبی را برای حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایشگاه بین المللی صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.