افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

اذعان منابع عبری به شکست عملیات نفوذ همزمان با بمباران بی امان غزه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 113088
اذعان منابع عبری به شکست عملیات نفوذ همزمان با بمباران بی امان غزه – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع فلسطینی، با آغاز عملیات شبانه صهیونیست ها در نوار غزه، رسانه های عبری به شرایط سخت نیروهای این رژیم در عملیات نفوذ در شمال غزه پی بردند. بر اساس این گزارش، رسانه های فلسطینی از محاصره اردوگاه توسط ارتش اشغالگر خبر دادند. آلبریج به شدت کتک خورده […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع فلسطینی، با آغاز عملیات شبانه صهیونیست ها در نوار غزه، رسانه های عبری به شرایط سخت نیروهای این رژیم در عملیات نفوذ در شمال غزه پی بردند.

بر اساس این گزارش، رسانه های فلسطینی از محاصره اردوگاه توسط ارتش اشغالگر خبر دادند. آلبریج به شدت کتک خورده است، تانک ها مثل اسباب بازی می سوزند.

یک منبع مقاومت فلسطینی به المیادین گفت: دشمن در حالت ضربه و فرار قرار دارد و نتوانسته هیچ یک از نیروهای خود را در مناطق اصلی عملیات در شمال شرق، شمال غرب و مرکز مستقر کند. پل تثبیت کردن

خبرگزاری فلسطینی «ساما» به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد: دولت با جان سربازان اسرائیلی بازی می کند.

در همین رابطه خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داد در شرایطی که یگان های توپخانه رژیم صهیونیستی بی امان بیت را بمباران می کنند. هانون در شمال نوار غزه و شرق خان یونس در جنوب غزه می توان آنها در دسترس هستندنیروهای زمینی عملیات به سمت غزه را آغاز کرده اند و منابع محلی از محبوس شدن تانک های رژیم صهیونیستی در بیت خبر داده اند. هانون آنها در شمال غزه گزارش می دهند.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب اعلام کرد که با حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه مقابله خواهد کرد.

گردان اعلام کرد که این گروه در منطقه «شرق». آلبریجهمچنین علیه حمله زمینی ارتش صهیونیستی قیام کرده است.

در نتیجه متجاوزان تاکنون نتوانسته‌اند وارد نوار غزه شوند و رزمندگان مقاومت ضربات شدیدی به آنها وارد کرده و صهیونیست‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کرده‌اند.

در همین رابطه مقامات آمریکایی در گفتگو با شبکه «سی بی». ایناعلام کردند: به نظر می رسد آغاز حمله زمینی به غزه برای نیروهای اسرائیلی بسیار سخت و تاسف بار بوده است.

به گفته C.B. اینارتش اسرائیل در تلاش است تا با عملیات های مستمر بخش هایی از نوار غزه را حفظ کند و در عین حال، حمله زمینی ارتش اسرائیل به غزه تدریجی خواهد بود و شامل یک عملیات واحد و گسترده نخواهد بود.

از این نظر، دانیال هگری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب در این شبکه آه تو بی‌سی‌نیوز ایالات متحده گفت که عملیات گسترده در غزه یک حمله زمینی رسمی به نوار غزه نیست.

از سوی دیگر شبکه آمریکایی NBC به نقل از تیم خبری خود در نوار غزه اعلام کرد: شرایط بسیار سخت و خطرناکی را تجربه می کنیم. ما در معرض بمباران شدید هوایی و حملات خمپاره ای هستیم.

مردم تا جایی که می توانند کشته ها و مجروحان خود را جابه جا می کنند اما آمبولانس ها نمی توانند محل خود را ترک کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.