افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 4 October , 2024
0

اذعان رسانه های عبری به ویرانی های گسترده در الجلیل و حیفا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 385363
اذعان رسانه های عبری به ویرانی های گسترده در الجلیل و حیفا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان امروز جمعه اعلام کرد که نظامیان صهیونیست را در نزدیکی مرز به هلاکت رسانده و ده ها راکت را به شمال حیفا و الجلیل شلیک کرده و خسارات گسترده و آتش سوزی های گسترده ای برجای گذاشته است. حزب الله در بیانیه ای اعلام […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان امروز جمعه اعلام کرد که نظامیان صهیونیست را در نزدیکی مرز به هلاکت رسانده و ده ها راکت را به شمال حیفا و الجلیل شلیک کرده و خسارات گسترده و آتش سوزی های گسترده ای برجای گذاشته است.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده های این گروه با موشک هدایت شونده به یک تانک مرکاوا در اطراف پایگاه المالکی حمله کردند و خدمه آن کشته و زخمی شدند.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که به نیروهای نظامی و خودروهای ارتش اشغالگر صهیونیستی در دشت مارون الرأس حمله کرده و تلفاتی از جمله کشته و زخمی برجای گذاشته است.

علاوه بر این، حزب الله اعلام کرد که پایگاه ایلانیه در جلیل سفلی، مواضع توپخانه در جنوب کریات شمونه و پایگاه رویسط العالم در تپه‌های کفر شعبه در لبنان اشغالی را شلیک کرده است.

در همین رابطه الجزیره گزارش داد که یک بالگرد صهیونیستی سربازان مجروح را از شمال به بیمارستان رامبام در حیفا منتقل کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که بر اثر شلیک موشک خسارات مالی گسترده ای در منطقه کریات شمونا و جلیل سفلی وارد شده است.

همچنین روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که ساختمانی در کریات شمونا در نزدیکی مرز مستقیما مورد اصابت موشک قرار گرفته است.

پلیس این رژیم همچنین از بروز آتش سوزی گسترده در مناطق مختلف الجلیل پس از پرتاب موشک از لبنان خبر داد.

به گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، از صبح امروز حدود 100 موشک از لبنان شلیک شده است که 40 فروند از آنها در یک ساعت گذشته به منطقه مسقف در غرب الجلیل اصابت کرده است.

در قیصریه، در شمال تل آویو، جایی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در آنجا اقامت دارد و مجبور به پناهندگی شده است، زنگ خطر نیز به صدا درآمده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که تحقیقات در حال انجام است تا مشخص شود که آیا موشک های شلیک شده به سمت قیصریه و اطراف آن به سمت سکوی گازی فراساحلی هدف قرار گرفته است یا خیر.

حزب الله ظهر امروز اعلام کرد که شهر صفد و شهر کرمیل را با شلیک موشک مورد حمله قرار داده است.

پیش از آن، حزب الله گفته بود که با راکت به منطقه کریوت در شمال حیفا حمله کرده است.

فیلم های منتشر شده نشان می دهد که موشک ها در حومه حیفا سقوط کرده و گزارش ها حاکی از آن است که این موشک ها به سامانه های پدافند هوایی رژیم نفوذ کرده و به منطقه صنعتی شمال حیفا که بیش از 40 کیلومتر با مرز لبنان فاصله دارد، اصابت کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=385363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.