افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ادهم مخدمه قضاوت بازی پرسپولیس – الاهلی شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 364842
ادهم مخدمه قضاوت بازی پرسپولیس – الاهلی شد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

ادهم مخادما اردنی قضاوت دیدار امشب پرسپولیس و الاهلی را بر عهده خواهد داشت. برای بازی امشب کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت از یک داور سرشناس استفاده کند. ادهم ماخادما، داور اردنی که سابقه داوری تیم های ایرانی را در کارنامه دارد، امشب دیدار دو تیم را قضاوت خواهد کرد. این داور اردنی […]

ادهم مخادما اردنی قضاوت دیدار امشب پرسپولیس و الاهلی را بر عهده خواهد داشت.

برای بازی امشب کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت از یک داور سرشناس استفاده کند. ادهم ماخادما، داور اردنی که سابقه داوری تیم های ایرانی را در کارنامه دارد، امشب دیدار دو تیم را قضاوت خواهد کرد.

این داور اردنی سه بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت کرده است و نکته جالب اینجاست که یکی از آن بازی ها مقابل همین تیم الاهلی عربستان بود که تلاش دو تیم با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. مساوی با ادهم مخادمه داور.

در سال 2017، الاهلی در بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو بار در ورزشگاه سلطان قابوس عمان، قرمزها را شکست داد. ابتدا در نیمه اول عمر السوما دروازه پرسپولیس را باز کرد. در نیمه دوم لئوناردو بازیکن برزیلی الاهلی بازی را 2-0 کرد. اما پرسپولیس در دقایق پایانی به بازی برگشت و با گل های شجاع خلیل زاده و گادوین منشا بازی را به تساوی کشاند.

این داور اردنی هر دو بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور را قضاوت کرده است. اولین بازی سال 2019 در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بودیمیر تک گل ارتش سرخ را به ثمر رساند. در دومین بازی که پس از شیوع ویروس کرونا در مرکز قطر برگزار شد، پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

نکته جالب اینجاست که در بازی دوم که در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد، پس از بررسی صحنه خطا در دقیقه پانزدهم و توسط VAR، ادهم مخادما به جلال الدین مشاریپوف بازیکن کارت قرمز مستقیم نشان داد. پاختاکور در آن زمان.

حالا این داور اردنی بار دیگر و این بار در لیگ نخبگان پرسپولیس را قضاوت خواهد کرد. لازم به ذکر است سیواکورن پو یودوم تایلندی نیز داور اتاق VAR بازی امشب پرسپولیس و الاهلی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)