افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

ادغام تکینگی دائو و کاگیتو و سیلف

  • کد خبر : 399208
ادغام تکینگی دائو و کاگیتو و سیلف

SingularityDAO، Cogito Finance و SelfKey یک ادغام استراتژیک را برای تشکیل Singularity Finance اعلام کردند. این موجودیت جدید با هدف تقویت توکن سازی اقتصاد هوش مصنوعی از طریق شبکه تخصصی لایه 2 ایجاد شده است. به گفته اسمارتک نیوز، این پلتفرم یکپارچه، رمز SFI به عنوان توکن اصلی شبکه معرفی و سه توکن موجود یعنی […]

SingularityDAO، Cogito Finance و SelfKey یک ادغام استراتژیک را برای تشکیل Singularity Finance اعلام کردند. این موجودیت جدید با هدف تقویت توکن سازی اقتصاد هوش مصنوعی از طریق شبکه تخصصی لایه 2 ایجاد شده است.

به گفته اسمارتک نیوز، این پلتفرم یکپارچه، رمز SFI به عنوان توکن اصلی شبکه معرفی و سه توکن موجود یعنی SDAO، CGV و KEY را به این ارز واحد تبدیل می کند تا تراکنش ها و حاکمیت در اکوسیستم را تسهیل کند.

ادغام تکینگی دائوKagito Finance و SelfKey

همکاری بین تکینگی دائو (SingularityDAO)، کاگیتو فاینانس (Cogito Finanace) و سلف منجر به ایجاد Singularity Finance شده است. این پلتفرم با توکن سازی دارایی های دنیای واقعی و ادغام هوش مصنوعی در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به انقلابی در بخش هوش مصنوعی کمک می کند.

علاوه بر این، این ادغام از نقاط قوت هر شرکت برای ایجاد یک راه حل قوی لایه 2 در بالای بلاک چین اتریوم استفاده می کند. هدف این پروژه دموکراتیک کردن دسترسی به فناوری های هوش مصنوعی و محصولات مالی است. پس از اعلام ادغام، قیمت توکن Singularity Dow 19 درصد افزایش یافت. 0.34 دلار رسید

قیمت SDAO پس از خبر ادغام
قیمت SDAO پس از خبر ادغام

بازار توکن و برنامه های آینده

موجودیت جدید، چارچوب های توکن سازی پیشرفته کاگیتو فاینانس به عنوان بخشی از فرآیند یکپارچه سازی استفاده خواهد شد. راه حل های هویتی SelfKey نیز برای اطمینان از همکاری کاربر در انطباق با مقررات یکپارچه خواهند شد. این استراتژی به بهبود نقدینگی و دسترسی به ابزارهای مالی مبتنی بر هوش مصنوعی کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، ایجاد Singularity Finance SDAO، CGV و KEY را در توکن جدید SFI ادغام می کند. این اقدام ساختار اقتصادی موجودیت های ادغام شده را یکپارچه می کند و تجربه کاربر را در تمام پلتفرم های آن ساده می کند.

با این حال، تبدیل نشانه ها بر اساس نسبت های مختلف انجام می شود و تاریخچه معاملات هر توکن در نظر گرفته می شود. توکن های SDAO به نسبت 1 تا 80353CGV به نسبت 1 تا 10890 و نشانه کلید به نسبت 1 به 1 تبدیل خواهد شد. توکن SFI ابتدا در بلاک چین های اتریوم و BNB در دسترس خواهد بود و پس از راه اندازی شبکه اصلی به سایر بلاک چین ها نیز گسترش خواهد یافت. در اوایل سال 2025 انجام خواهد شد

قبل از این تغییرات، نوعی حکمرانی برای رسیدگی به این مسائل ایجاد خواهد شد. بنابراین دارندگان توکن از حق رای خود در چندین دور رای گیری که قبل از پایان اکتبر برگزار می شود استفاده خواهند کرد. این رویکرد به جامعه در فضای جدید مالی کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، ادغام بازارهای غیرمتمرکز و ابزارهای مالی را معرفی می کند که از هوش مصنوعی برای بهینه سازی مدیریت دارایی، ارزیابی ریسک و استراتژی های سرمایه گذاری استفاده می کنند. همچنین، Singularity Finance دارایی‌های فیزیکی مانند واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) را توکن می‌کند و به منابع محاسباتی و مدل‌های هوش مصنوعی گسترش می‌دهد و در نتیجه دامنه دارایی‌ها را در زنجیره گسترش می‌دهد.

شرط تکینگی با این ادغام، به تغییر هوش مصنوعی و دیفای کمک می کند و راه را برای آینده ای توکن شده هوش مصنوعی هموار می کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-16 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.