افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

ادعای عجیب مردی که شوهر سابق همسرش را کشت!

  • کد خبر : 381911
ادعای عجیب مردی که شوهر سابق همسرش را کشت!

به گزارش صبحگاهی، اسفند ماه سال 1402 گزارش تصادف منجر به فوت به پلیس آگاهی اعلام شد. پس از آن ماموران به محل حادثه در شرق تهران رفتند و با بررسی های اولیه مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو مزدا 3 با سرعت زیاد مرد جوانی را زیر گرفته و سپس از محل متواری شده […]

به گزارش صبحگاهی، اسفند ماه سال 1402 گزارش تصادف منجر به فوت به پلیس آگاهی اعلام شد. پس از آن ماموران به محل حادثه در شرق تهران رفتند و با بررسی های اولیه مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو مزدا 3 با سرعت زیاد مرد جوانی را زیر گرفته و سپس از محل متواری شده است. .

به گزارش ایران، مجروح بلافاصله فوت کرد و جسد وی با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس شناسایی راننده متخلف متواری را در دستور کار قرار داد. با تحقیق از شاهدان عینی و بررسی دوربین های مداربسته در محل حادثه، مالک مزدا 3 که مردی 45 ساله بود شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به پلیس مدعی شد که کار خود را عمدی انجام نداده و تصادف به صورت غیر عمد رخ داده است. وی در پاسخ به این سوال که اگر تصادفی رخ داده چرا پس از تصادف خودروی خود را متوقف نکرده و با اورژانس تماس نگرفته است، گفت: وقتی تصادف کردم و دیدم آن مرد حرکت نمی کند، ترسیدم و فرار کرد

در این میان کارشناسان پلیس آگاهی در گزارشی عمدی بودن این تصادف را تایید کردند. اعلام گزارش کارشناسان و اظهارات متناقض متهم، مأموران را بر آن داشت تا با بررسی های مضاعف به سرنخی از این حادثه برسند و در نهایت مأموران متوجه شدند مقتول به نام شهاب، همسر سابق زن متهم است.

با افشای این حادثه، فرضیه عمدی بودن تصادف قوت گرفت و راننده متخلف به قتل عمد متهم شد.

با تشدید بازجویی ها وی به توضیح ماجرا پرداخت و گفت: سال گذشته در محل کارم با زنی به نام سحر آشنا شدم که به تازگی از همسرش جدا شده بود. بعد از مدتی عاشق شدیم و ازدواج کردیم. اما یک روز همسرم به من گفت که شوهر سابقش مزاحم او شده و همسرم را تهدید به قتل کرده است. روز حادثه وقتی به دنبال سحر بودم ناگهان شهاب را دیدم و او به من حمله کرد.

قصد داشتم از محل فرار کنم که تصادفا ماشینم با او برخورد کرد و کاری از دستم برنمی آمد و با دیدن شدت تصادف سریع از روی او دویدم و از ترس فرار کردم.

پس از آن سحر مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: پس از نزدیک به 18 سال زندگی مشترک با همسر اولم، به دلیل رفتار بد و توهین آمیز او با وجود داشتن دو فرزند مجبور به جدایی شدم و برای اینکه بتوانم تامین کنم، سر کار رفتم. برای مخارج زندگیم یک سال پیش در محل کارم با همسر فعلی ام آشنا شدم و پس از مدت کوتاهی با او ازدواج کردم، اما از روزی که همسر سابقم متوجه ازدواج من شد شروع به آزار و اذیت و تهدید من کرد و هر جا می رفتم دنبالم می کرد. من مثل سایه بودم و مدام می‌گفتم که یک روز تو را می‌کشم و بعد خودم خودکشی می‌کنم.

سحر درباره روز حادثه گفت: روز حادثه همسرم به دنبال من آمد تا به خانه بروم اما به محض اینکه سوار ماشین شدم ناگهان شهاب به ما حمله کرد. همسرم برای فرار پایش را روی گاز گذاشت. کانیم هنگام فرار تصادفاً از او رد شد. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در ابتدای جلسه اولیای دم مقتول به جایگاه رفتند و خواستار قصاص شدند. سپس پدر مقتول به قضات گفت: پسرم بی گناه و بی رحمانه کشته شد.

او اکنون دو فرزند خردسال دارد و من از طرف خودم و نوه هایم خواهان قصاص هستم.

سپس متهم به جایگاه رفت و ضمن رد اتهام قتل عمد گفت: روز حادثه منتظر سحر بودم که ناگهان یک دستگاه خودرو نیسان شهاب را دیدم.

ماشینش را از شعری که پشتش نوشته بود می شناختم وگرنه تا آن روز او را از نزدیک ندیده بودم. به محض اینکه سحر شد گفتم زود باش سوار شو، فکر کنم شهاب اینجاست.

وقتی سحر سوار شد شهاب سریع از ماشینش پیاده شد و به سمت ماشین من دوید. می ترسیدم اتفاقی برایمان بیفتد. چون آینه بغل ماشینم شکسته بود و دید کافی نداشتم به سرعت از دست انداز عبور کردم تا از محل دور شوم.

لاستیک ترازانو (سواری + سنگین) | 5 سال گارانتی

تبلیغات

لاستیک ترازانو (سواری + سنگین) | 5 سال گارانتی

کلیک کنید

آنها

اما از آینه جلو یک نفر را دیدم که در خیابان دراز کشیده بود. با فریادهای همسرم متوجه شدم که شهاب را زیر گرفته ام.

باور کنید نه او را دیدم که زیر ماشینم رفت و نه قصد کشتنش را داشتم. همزمان با پلیس 110 و مرکز اورژانس تماس گرفتم. سپس خودم برای توضیح ماجرا به کلانتری رفتم اما ماموران پلیس گفتند که گزارشی از چنین تصادفی به ما نداده اند.

به همین دلیل به خانه رفتم و صبح روز بعد پلیس مرا در خانه ام دستگیر کرد. با اینکه دوستش نداشتم اما باور کنید با وجود داشتن دو فرزند دوست نداشتم بمیرد.

من واقعا از این بابت ناراحتم. بعد از فوت شهاب دخترش به خانه ما آمد و با مادرش زندگی می کند.

متهم در پایان گفت: برای صحت اظهاراتم می توانید فیلم دوربین های صحنه حادثه را مرور کنید تا متوجه شوید قصد کشتن شهاب را نداشته ام.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد دادگاه شدند.

منبع: فرارو




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.