افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

ادعای ضد ایرانی جدید ترامپ جان من در خطر است!

  • کد خبر : 375087
ادعای ضد ایرانی جدید ترامپ جان من در خطر است!

به گزارش بازار، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا مدعی شد که پس از دریافت گزارش مقامات اطلاعاتی این کشور، «خطرات بزرگی» از سوی تهران جان او را تهدید می کند! ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای با اشاره به اطلاعات دریافتی سرویس […]

به گزارش بازار، به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا مدعی شد که پس از دریافت گزارش مقامات اطلاعاتی این کشور، «خطرات بزرگی» از سوی تهران جان او را تهدید می کند!

ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای با اشاره به اطلاعات دریافتی سرویس اطلاعات ملی آمریکا اعلام کرد که این نهاد اطلاعاتی درباره تهدیدهای جدی و مشخص ایران برای ترور وی ارائه کرده است.

ترامپ در ادامه در شبکه اجتماعی خود موسوم به «حقیقت اجتماعی» ادعای سازمان اطلاعات آمریکا را تکرار کرد و گفت: «تهدیدات بزرگی از سوی ایران علیه جان او وجود داشته و اگرچه ناموفق بوده، اما دوباره تلاش خواهند کرد»!

ادعای ترامپ مبنی بر تهدید ایران علیرغم اینکه دو نفر دستگیر شده پس از دو ترور نافرجام او در 2 ماه گذشته آمریکایی بودند. در اولین حمله فردی به نام «توماس متیو کروکس» اهل باتلر پنسیلوانیا بود و در جریان تجمع ترامپ در آنجا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. در آن حادثه ترامپ با جراحت جزئی گوش جان سالم به در برد و مظنون نیز جان باخت.

در اقدام دوم، یک شهروند آمریکایی دیگر به نام «رایان راث» در نزدیکی زمین گلف ترامپ در فلوریدا به همراه اسلحه و تجهیزات دیگر دستگیر شد. او یکی از حامیان جنگ در اوکراین است و به وضوح مواضع ترامپ در قبال این جنگ و لزوم قطع کمک های نظامی به کی یف از آمریکا به عنوان انگیزه او برای ترور رئیس جمهور سابق آمریکا طبقه بندی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.