افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

ادعای بحث برانگیز؛ شبکه شما از ایردراپ عظیم همستر کمبت جان سالم به در برد!

  • کد خبر : 378987
ادعای بحث برانگیز؛ شبکه شما از ایردراپ عظیم همستر کمبت جان سالم به در برد!

ایردراپ بازی تلگرام همستر کمبت روز پنجشنبه انجام شد و در نهایت توکن HMSTR پس از کش و قوس های فراوان بر روی پلتفرم شبکه تون منتشر شد. اگرچه بسیاری از بازیکنان از میزان ایردراپ های دریافتی خود شکایت داشتند، اما توکن HMSTR در اولین روز عرضه خود حجم معاملات قابل توجهی را تجربه کرد. […]

ایردراپ بازی تلگرام همستر کمبت روز پنجشنبه انجام شد و در نهایت توکن HMSTR پس از کش و قوس های فراوان بر روی پلتفرم شبکه تون منتشر شد. اگرچه بسیاری از بازیکنان از میزان ایردراپ های دریافتی خود شکایت داشتند، اما توکن HMSTR در اولین روز عرضه خود حجم معاملات قابل توجهی را تجربه کرد. در همین حال، توسعه دهندگان شبکه شما این بلاک چین را ادعا کرده اند بدون هیچ مشکلی Airdrop همستر را پردازش کرده است!

به گزارش اسمارتک نیوز، داده های CoinGecko نشان می دهد که اوایل روز جمعه، حجم معاملات 24 ساعته توکن همستر کمبت از افزایش یافته است. 1.2 میلیارد دلار تصویب شد که تقریباً برابر با برترین ارزهای دیجیتال بازار از جمله BNB، Dogecoin و Ripple است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت همستر Combat Token 0.0065 دلار است و در 24 ساعت گذشته 1 درصد کاهش داشته است. همچنین ارزش بازار این توکن در حال حاضر حدود 424 میلیون دلار است و از این نظر رتبه 172 را در بازار کریپتو دارد.

آیا شبکه شما واقعاً از ایردراپ همستر جان سالم به در برد؟

در این دوره، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران نگرانی هایی را در مورد توانایی شبکه TON برای پردازش ایردراپ های همستر کمبت و تراکنش های توزیع این توکن برای بیش از 100 میلیون کاربر مطرح کردند.

این نگرانی ها در پایان ماه اوت به دنبال قطع شدن شبکه Tun پس از Airdrop Dogs مطرح شد. همانطور که گزارش دادیم، شبکه تون در آن زمان نتوانست با تراکنش های ایجاد شده توسط AirDrop Dogs کنار بیاید و دو بار دچار قطعی کلی شد. این قطعی در نهایت باعث تاخیر همستر ایردراپ و دیگر بازی های تلگرام شد.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان TON Core در اوایل این ماه هشدار دادند که ایردراپ بازی‌هایی مانند Hamster Combat و Katizen می‌تواند منجر به قطع بیشتر شبکه شود.

اما هفته گذشته هر دوی این ایردراپ ها انجام شد و عملا هیچ وقفه ای در شبکه شما مشاهده نشد. تیم توسعه Toon Core در بیانیه ای غرور آفرین نیز AirDrop Hamster را اینگونه توصیف کرد:بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتواینطور نوشتند:

افزایش شدید ترافیک باعث شده است که برخی از سرویس‌ها و پلتفرم‌های شخص ثالث بار اضافی را تجربه کنند، با این حال، شبکه Tun به طور کلی پایدار مانده است، بلوک‌ها به طور مداوم و بدون وقفه تولید می‌شوند و هزینه‌های شبکه ثابت مانده است. این نشان می دهد که تون احتمالا تنها بلاک چینی است که می تواند از رویدادهایی با این بزرگی جان سالم به در ببرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:

TON در حال ساخت تاریخ است و ما مفتخریم که از شبکه‌هایی پشتیبانی می‌کنیم که جوامع را توانمند می‌کنند، کارهای پیشگامانه انجام می‌دهند و پروژه‌های فوق‌العاده جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

ادعای توسعه دهندگان شبکه تون در حالی است که در پی ایردراپ همستر کامبت، کاربران با مشکلات مختلفی در کیف پول Toon Keeper و شبکه Toon مواجه شدند. بسیاری از کاربران گزارش دادند که هنگام ورود به کیف پول Tone Keeper، با خطا در عدم اتصال به سرور برخی دیگر از کندی شبکه و عدم تکمیل تراکنش های خود خبر دادند. علاوه بر این، برخی از صرافی های داخلی نیز پس از ایردراپ همستر کامبت، اختلال موقت در خدمات خود را اعلام کردند. اتفاقاتی که با ادعای سازندگان Tone Kor موافق نیست.

آیا با توسعه دهندگان Tone Kor موافق هستید؟ اگر در هنگام دریافت ایردراپ همستر کامبت با مشکلی مواجه شدید، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-28 22:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.