افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ادعای العربیه: حماس طرح جدید آتش بس آمریکا را پذیرفته است

  • کد خبر : 230091
ادعای العربیه: حماس طرح جدید آتش بس آمریکا را پذیرفته است

به گزارش خبرآنلاین، شبکه خبری العربیه به نقل از یک منبع ارشد حماس اعلام کرد که این جنبش فلسطینی طرح بازنگری شده آمریکا برای آتش بس در غزه را پذیرفته است. پس از اعلام منابع مصری از پیشنهاد جدید آمریکا برای آتش بس در غزه، شبکه خبری العربیه به نقل از یک منبع بلندپایه حماس […]

به گزارش خبرآنلاین، شبکه خبری العربیه به نقل از یک منبع ارشد حماس اعلام کرد که این جنبش فلسطینی طرح بازنگری شده آمریکا برای آتش بس در غزه را پذیرفته است.

پس از اعلام منابع مصری از پیشنهاد جدید آمریکا برای آتش بس در غزه، شبکه خبری العربیه به نقل از یک منبع بلندپایه حماس مدعی شد که جنبش فلسطینی این طرح آمریکا را پذیرفته است.

العربیه به نقل از این منبع گزارش داد: ما با ابتکار اصلاح شده آمریکا که مبتنی بر آتش بس و بازگشت تدریجی آوارگان است، موافقت کردیم. این در حالی است که منابع رسمی وابسته به حماس به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

به گزارش فارس، ساعاتی پیش روزنامه العربی الجدید به نقل از منابع مصری مرتبط با روند مذاکرات آتش بس در نوار غزه گزارش داد که مصر با ارسال پیامی از حماس خواسته به قاهره سفر کند.

این منابع گفتند مصر قصد دارد حماس را از طرح جدید آمریکا برای آتش بس در غزه مطلع کند و “احتمالاً هیئتی از این جنبش در روزهای آینده وارد پایتخت مصر خواهد شد.”

موسی ابومرزوق، یکی از رهبران حماس، به العربی الجدید گفت که از احتمال سفر هیئت حماس به قاهره اطلاعی ندارد، اما “هنوز زمان برای رسیدن وجود دارد.” توافق”. “

العربیه همچنین به نقل از یک منبع حماس گزارش داد که طی روزهای آینده هیاتی از حماس برای بررسی جزئیات این طرح و آغاز اجرای آن عازم قاهره خواهد شد.

یک منبع مصری همچنین گفت که پیشنهاد آمریکا یک آتش بس جامع نیست، بلکه توافقی است «برای کاهش سطح درگیری؛ به ویژه که تنش در منطقه نیز افزایش یافته است.

این منبع همچنین تاکید کرد که آمریکا با این پیشنهاد تنها به دنبال “بهبود شرایط اسرای اسرائیلی و ورود موقت دارو و غذا” است. [به نوار غزه] است”.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.